Når en butikktur har blitt som en husmorfeire

Reklame | Ellos

Alle tanker sendes til deres som bor i en liten leilighet midt i en blokk i disse dager, selv har jeg mer enn nok med å klare og holde meg innfor våre 200 mål med tomt uten å gå fra sans og samling. Så i det det popper inn en hentemelding på mobilen, som alltid skjer en gang mellom 16- 17 da posten ankommer lokalbutikken, da spretter jeg opp som om det var noe jeg glemte jeg skulle hatt gjort i går. Mannen blir sittende igjen med et spørrende blikk, i det jeg farer ut døra, og roper: “Jeg har fått en pakke jeg må hente”. 

// Kosegenser // Kosebukse // Med rabattkoden 415444 får du 33% rabatt på dyreste vare til ordinær pris, eller 5% ekstra på allerede nedsatt vare. 

Lite visste jeg at jeg skulle se på en ekstra butikktur som en husmorfeire.  I bilen må jeg sku av musikk og vifter, STILLHET! Jeg har lurt på om jeg har fått tinitus, men det er visst bare lyden å ha tre barn rundt meg, oppå meg til alle døgnets tider. Siden kjøreturen bare varer i 5 minutter, sitter jeg gjerne i 10 minutter på parkeringsplassen. Det er det to grunner til: 1) Jeg trenger de ekstra minuttene for å bli kvitt susingene i øregangene. 2) jeg bygger opp gleden over en pakke i posten til det nivået barn er på når de mottar en pakke.

// Basic genser // Kosebukse // Med rabattkoden 415444 får du 33% rabatt på dyreste vare til ordinær pris, eller 5% ekstra på allerede nedsatt vare.

 

Denne uken hentet jeg en pakke jeg hadde bestilt fra Ellos, og det skal sies at handlekurven min er preget av coronatilstander. Jeg går utelukkende for comfy-klær, og ja, nytt badetøy etter som vi heldigvis har et boblekar ute som jeg støtt og stadig hopper ut i for å gi meg selv 20 minutter med spabehandling mellom jobben som lærer, mamma, selvstendig næringsdrivende og prosjektleder/snekker/maler/flislegger i nytt hus.

// Morgenkåpe // bikini overdel, bikini underdel // Med rabattkoden 415444 får du 33% rabatt på dyreste vare til ordinær pris, eller 5% ekstra på allerede nedsatt vare. 

Hold ut, det blir bedre, sies det 🙂

2 kommentarer
    1. Morsomt at jeg skulle komme over dette innlegget nå, rett etter at jeg har stroppet leker fast i tripp trapp stolen til det minste barnet, for å kunne bli litt lenger på badet bare for å få litt telefonpause 😂

    2. Den bikinien kjøpte jeg også😍 Den er kjempefin og så utrolig behagelig! Bare jeg kjøpte topp delen i hvit og rød😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg