Permisjonen er over for denne gang

Reklame | Ellos

Selv om dagen min i dag ikke er stort annerledes enn dagen i går, er det en ganske stor forskjell allikevel! Min siste permisjonsdag er over! 


PS: Antrekket mitt på bildene er fra Ellos, rabattkoden min på 30% på dyreste vare er i ferd med å gå ut, men er gyldig fram til 30. september. Koden er: 405438. Og kan brukes på alle ordinære varer hos Ellos, utenom møbler.

– HER finner du alle høstnyhetene hos Ellos, det er så vanvittig mye fint strikk, kåper og jakker der inne akkurat nå.

En tid for alt

Vi har bestemt at Vilde får være litt lengre hjemme, og at vi enten utsetter barnehageoppstart til etter jul, eller helt til neste høst. Men nå er altså min permisjonstid offisielt over, og det er mannen sin tur til å ta over. I alle fall delvis, da han også graderer sin permisjon, slik at han får 40% hjemme med Vilde, og 60% på jobb.

Det betyr allikevel ikke at hverdagen vår blir veldig annerledes riktig enda, jeg har heldigvis en forlenget tid med gullet til tross for at permisjonstiden er over, og er veldig takknemlig for det. Dagene med Vilde er så utrolig fantastiske, selv om mye av fritiden min forsvinner. Både mannen min og jeg driver firma, og det krever at vi alltid er på jobb, så når vi velger å ha Vilde lengre hjemme, betyr det at vi er foreldre på dagtid, og i full jobb så fort ungene er i seng, pluss nå og da så fort det passer seg. Jeg kan ofte ha dårlig samvittighet over tiden jeg ikke får hatt med venner og til tider er det slitsomt å leve på denne måten, men allikevel ville jeg ikke hatt det på noen annen måte

Lenker til antrekket mitt: Verdens deiligste skjørt som jeg bor i, finner du her / Den nydeligste og mykeste strikkegenseren i en herlig gråblå tone, men som også finnes i to andre farger, finner du her / Rabattkoden er automatisk lagt inn og trekkes fra i handlekurven. Koden gir 30% på dyreste vare, uansett plagg. Ikke møbler.



Tiden med barna er så vanvittig verdifull for meg 

Siden jeg uansett har Vilde hjemme på dagtid, og velger å jobbe mer på kveldstid, har vi heller ikke behovet for å ha storesøstrene på SFO. Denne ekstra tiden med alle tre er helt utrolig. Jeg føler jeg aldri har vært nærmere de store som nå etter at de fikk så korte dager. Tross alt er det 3 dager i uken hvor de bare er fire timer på skolen.

Jeg ser også hvor stor glede Vilde har i selskapet med de store, og siden jeg er smertelig klar over hvor fort tiden går, prøver jeg å stoppe litt opp og bare nyte hvert minutt. Før man vet ordet av det går de alle sammen på skolen :O

Denne høsten skal Vilde og jeg bygge hus, så jeg håper det blir like koselig å ha henne med på det, som det har vært å ha henne med alle de timene vi har tilbragt på syrommet i løpet av hennes første leveår da jeg skrev sybok.


Til slutt vil jeg rekke en stor takk til Ellos, for fantastiske høstklær til garderoben. Jeg har lagt merke til at flere av venninnene mine aldri har handlet der og da skjønner jeg ingenting, for visste dere det at Ellos har sitt eget merke med masse rimelige plagg, i tillegg til at du finner ekstremt mange andre superkjente merkevarer – som for eksempel Kavat, som de nydeligste skoene til Vilde er i fra. Du finner virkelig alt til dame, herre, barn og huset.

Jeg kan også legge hånden på hjerte og fortelle at jeg synes Ellos leverer varer av en høyere kvalitet enn tilsvarende kjeder med samme priser.

-Gå til Ellos her

30% rabatt på dyreste vare legges automatisk inn i handlekuven i linken over. Gjør den ikke det, kan du selv legge inn koden: 405438. Den er gyldig fram til 30.september, og gleder på alle ordinære varer, utenom møbler


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg