Plaggene – fra fest til sofaen

Reklame | Ellos

God søndag! I dag har jeg ryddet litt i klesskapet mitt, og innså hvor mange plagg jeg har blitt skikkelig glad i fra Ellos. Siden jeg har en rabattkode som fremdeles er gyldig, og varer fram til 31. januar, så tenkte jeg å vise fram noen av favorittene med dere.

Rabattkoden er: 415414 og gir 30% rabatt på dyreste ordinære vare, og 5% ekstra på salgsvarer og kampanjetilbud 🙂

Sjekk ut alle nyttårstilbudene HER

 


Først ut, denne blusen her. Jeg har brukt den så utrolig mye i julen, og synes den er fantastisk fin. Selv om den er rød, funger den heldigvis like godt utenom juletider. Den finnes også i grønn og sort.

– blusen finner du her


To av plaggene jeg ofte får spørsmål om er genseren og buksa på bildet under. Begge to er plagg fra Ellos kolleksjonen. Om du ikke er klar over det så forhandler Ellos mange store og kjente merkevarer, samtidig som de også har sitt eget merkevare. Ellos kolleksjonene er gode på pris, og de har alltid gode snitt og kvalitet i klærne.

Denne jeansen har jeg nettopp bestilt meg i sort også, fordi jeg liker den så utrolig godt. Den kommer også i en del andre farger.

– buksa finner du HER

– genseren finner du HER


Den blå kåpa som funger alltid. Denne kåpen er jeg så utrolig glad i. Den er skikkelig myk, varm og så lang at den er perfekt på grøssene dager. Faktisk finnes også i beige, sort og dyp grønn.

– Kåpa finner du her 


Men selv om jeg elsker jeans og lekre bluser, er det ingenting som slår følelsen av å hoppe i koseklærne når jeg kommer hjem. Denne genseren her fra Calvin Klein er uten tvil den største favoritten i skaper, jeg har ingen genser som er mykere enn denne.

– Genser finner du her 

Ha en helt fantastisk søndag

1 kommentar
    1. Hei, jeg syns disse jeansene du har her er så utrolig fine! Men jeg er alltids så usikker når det kommer til størrelser og nettbutikker. Hvordan er disse jeansene i størrelsen, og hvordan er Ellos når det kommer til retur? Jeg skulle gjerne ha kjøpt 2-3 størrelser av samme bukse for å se hva som passer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg