Prinsesse for en kveld i brudekjolen min

For tre år siden i dag bar jeg denne kjolen over kirkegulvet, og lot den svinge over dansegulvet til vi traff hodeputene klokken 7 om morgen dagen etter. Det er den beste dagen i mitt liv. 

Det å ta på brudekjolen tre år senere, var veldig trangt, men også fortryllende stas. Helt siden jeg satt med nål og tråd i hendene har jeg tenk at jeg skulle få laget et album med bilder av alle timene med håndarbeid. Jeg telte aldri hvor mange timer det tok å sy den, men at det var nærmere 200 timer tror jeg faktisk er sant.

I går fikk vi det endelig til, og jeg er så takknemlig. 

Bildene slo nesten pusten ut av meg, litt rart å si når de er av meg, men det er ikke hver dag jeg kan føle meg som skogens prinsesse, også er det denne fotografen da.. Hvor skal jeg begynne. Ada Vrolijk er en venn av meg, hun er kjæresten til min manns ene forlover. Det å se hvordan hun har bygd seg opp, og nå kan jobbe fullt som fotograf, er en så stor glede. I flere år har jeg sett hvor hun har vært på vei, og hvor hun skal. Det er ikke en tvil i min sjel, denne dama har et talent jeg sjeldent opplever. Bildene hun tar er et stykke kunst, det er også hun som har tatt bildene til syboka mi. Jeg “grein” meg til å bruke henne hos forlaget, til tross for at de hadde fotografen klar.  Jeg slenger ved link til hjemmesiden hennes her om noen er interessert i å se hva jeg faktisk snakker om <3 

Bildedrysset jeg viser nå i kveld, viser ikke så mange detaljer fra kjolen, det sparer jeg til i morgen, da er planen å skrive et innlegg med litt mer fra syprosessen.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

1 kommentar
    1. Nydelige bilder, og tydeligvis en flink fotograf som vet å finne riktig lys og vinkler. MEN det hjelper jo på at modellen er så fotogen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg