Så mye å si, men ikke i dag

Jeg skulle dele med dere en stor nyhet i helgen, men med 39 i feber og vondt i hver muskel av kroppen utsatte jeg til i dag. Nå har jeg satt meg foran dataen og må bare innse at når svetten pipler fram på pannen etter anstrengelsen av å komme meg fra sofaen til kontorpulten i andre enda av et nokså lite hus, tror jeg at jeg heiser dette skilte og melder om en sykedag til!

Siden jeg har fått inntrykk av at halve Norge ligger rett ut med influensa eller omgangssyken nå, så ønsker en god bedring til alle som en

3 kommentarer
    1. Nettopp hatt begge deler på en gang. Tok oss 1 uke før en ble helt topp. Masse god bedring. Ikke vits å bruke energi på sosiale medier nå. ❤️ Håper du kommer deg fort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg