Sharing is Caring

Reklame | ACO

For en tid tilbake spurte ACO om jeg ville være en del av deres nye kampanje; Sharing is Caring, noe jeg er oppriktig glad for at de gjorde.

Kampanjen traff meg rett i hjertet, for jeg vet hvor mye omsorg man kan gi ved å tørre å dele. I seks år har jeg skrevet denne bloggen, og det er igjennom mine dyptfølte innlegg at jeg også har fått oppleve hvor viktig det er å tørre og snakke, tørre å vise sine svakheter, tørre å sette ord på det som er tøft. En foreldrerolle er alt annet enn enkel, og du er garantert ikke alene om dine problemer.

Jeg har funnet gleden i å synliggjøre opplevelser og et liv som forelder, til tross for at mange mener at det private skal skjermes til det fulle. Jeg har forståelse for alle som ønsker det, men det at mennesker der ute takker meg for min åpenhet gjør det for meg mulig å fortsette å dele. Det jeg gjør er viktig for noen.

Da jeg hadde vært mamma i seks måneder, ringte en overlege fra sykehuset meg med beskjeden om at celleforandringene i livmorhalsen var grove, stadiet før kreft. Min verden raste sammen i løpet av den telefonsamtalen, for alt jeg klarte å fokusere på var ordet kreft.
Jeg valgte å dele min frykt. Jeg valgte å dele veien videre, fortelle om de vonde følelsene og ta med dere igjennom koniseringen hvor det syke vevet ble fjernet.

Jeg var livredd fordi jeg aldri hadde hørt om noen som hadde opplevd det samme. Min åpenhet var smittsom, for raskt viste det seg å være flere i min krets som hadde opplevd det sammen. Siden den gangen har mangfoldige kvinner søkt støtte i mine ord, fremdeles får jeg ofte lange meldinger av kvinner som går igjennom det samme.

Opplevelsene vi har forbinder oss mødre, det vakre, det vonde, det stressende, det rare – så fort vi begynner å snakke finner vi ut at de fleste har det på akkurat samme måte.

Tør vi ikke snakke føler vi oss helt alene!

I forbindelsen med kampanjen “Sharing is Caring” har ACO satt fokus på produktseriene sine som er rettet til oss mødre; ACO MiniCare og ACO intimarte care.

I oktober er alle disse produktene på 30% rabatt hos alle Boots apotek

Hvis jeg skal dra fram i lyset de to produktene jeg liker aller best fra ACO Intimate Care serien, så er det:

ACO Intimate Care Cleansing wash, en intimsåpe som er bedre enn noen annet jeg har brukt. Såpen er mild og gir en skånsom rengjøring, samtidig som den bevarer den naturlige balansen i underlivet.

ACO Intimate Care Soothing Cream, en helt sinnsyk god krem ved sårhet, kløe og tørrhet i underlivet. Kremen er mykgjørende. Inneholder pleiende oljer som forebygger uttørking og etterlater en beskyttende hinne som minsker friksjonen. Kremen strykes på etter vask og ved behov, for en beroligende følelse.

 

Hele ACO Intimate Care serien er nedsatt med 30% ut oktober hos Boots apotek, på nett og i butikk.

 

 


3 kommentarer
    1. Hei! Dette er litt off topic, og jeg vet ikke om du har svart på det før, men hva slags program har du brukt til å designet huset ditt på PC/Mac? 🙂

    2. Jeg har brukt begge disse i mange år. OBS. på at ikke alle apotek har spesielt soothing creamen, men fuktighetsgelen, den er IKKE like bra 🙂
      Slet med tørre slimhinner i mange år grunnet medisiner, og kremen har reddet underlivet mitt altfor mange ganger. Oljevasken er også veldig bra.
      Sharing is caring tross alt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg