Slik løser jeg hotellputeproblemet!

De gigantiske hotellputene, helt  fantastiske nydelig og like fantastisk irriterende idet det går opp for deg at de stjeler en halvmeter av sengens lengde slik at du blir liggende med tottene stikkende på utsiden om du ikke kaster ut putene før du legger deg.

Jeg har funnet løsningen på problemet. 
Vi har nemlig så lite soverom at det nærmest er som en liten hule der vi sover. Med sengen til babyen i hus ved siden av vår egen er det ikke mer enn så vidt at vi har litt gulvplass igjen. Hotellputene hadde ikke egentlig plass på hverken gulvet eller i sengen, men med baby og nattamming har det å hotellputene i sengen vært helt prima. Så da ble det bare å tenke ut hvordan det skulle fungere uten at tærne stakk på utsiden av sengekanten.

En oppbygd hylle bak hodeputene er alt som skal til.

Enkel løsning

Jeg har rett og slett laget en hylle basert på verdens ekleste løsning. På hyllen er hotellputene plassert, og på den måten kan de bli stående “i” sengen natt som dag fordi de ikke okkuperer plassen i sengen.

Hyllen er veldig enkelt laget ved at jeg har hatt noen rester av et laminatgulv som jeg har lagt løst oppå noen stablede bærebjelker som jeg tidligere hadde delt opp og brukt som nattbord.

Hyllen kan jo lages mer proft enn dette, men uansett hvordan hylle du lager, fungerer det helt supert!


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

6 kommentarer

Siste innlegg