Spesialbestilling av trapp etter egne tegninger

I dag kom tårene, oh hoy!

Det er ett helt år siden jeg startet det som skulle bli et ganske mye større prosjekt enn jeg i utgangspunktet tenkte.

Prosjekt TRAPP! 

Jeg startet letingen etter drømmetrappa på Pinterest, og gudene skal vite at det er lett å gå seg vill, og havne i en verden der det ikke finnes begrensninger for hvor lekker og vanvittig ting kan være.
Jeg fant den ene trappen lekrere enn den andre, men da jeg begynte å skumme igjennom nettsider, og brosjyrer fra trappefirma rundt om i Norges land, fant jeg ingenting som lignet på den trappa jeg hadde begynt å danne meg på netthinnen.

Etter enda mer leting, kom jeg til slutt over en trapp som kunne bli helt perfekt, om jeg bare kunne gjøre den om litt.
Derfor fant jeg fram penn og papir, og tegnet min drømmetrapp. Trappekompaniet tok på seg oppgaven, og noen 3D-tegninger senere, var altså den trappen som jeg hadde konstruert i fantasien min blitt til en mal som kunne produseres.

I dag har trappen blitt montert, og selv om det fremdeles mangler både rekkverk og vegger for å gjøre den innebygd, klarer jeg ikke å vente med å vise den fram. Jeg fikk nesten ikke sove i natt, fordi jeg gledet meg så mye til å se drømmen bli satt ut i virkelighet.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

28 kommentarer

Siste innlegg