Trøbbel i tårnet!

Jeg smetter innom for å informere om at det er omlegging av hele bloggsystemet. Dette har ført til at jeg må legge inn alle filmer og  lenker på nytt. Jeg jobber så fort jeg kan med å få rettet opp i feilene, og håper dere har forståelse for at dette kan ta noe tid.

Den nye bloggportalen gjør det også dessverre mye mer tungvindt å kommentere da det nå kreves facebookinnlogging for å kommentere. Jeg synes det er synd da dialogen med dere er viktig for meg.

Hvis dere lurer på noe, så vær så snill og send meg en melding på Facebook

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg