Trykk på pause ..

.. bare et lite sekund.

Hvis du lurer på hvorfor jeg har blogget litt mindre den siste tiden, så er det en sannhet med modifikasjoner. Tross alt har jeg blogget litt mindre, men jeg har jobbet desto mer. Jeg er i gang med et utrolig spennende prosjekt, som krever  all ledig tid etter permisjonstimene jeg også hver dag prioriterer med solskinnsbolla mi.

I helgen trykte jeg på “pause-knappen” til selve livet, om det er noe som heter det da. I alle fall reiste jeg i fra all jobb hjemme og dro opp på fjellet med tre fantastiske venninner og mini me.

For en restart på livet! 

Med ustødige bein, fikk de nye skia mine fart på pudderføre, og selv om det ikke gikk fort, var følelsen av å fly til stedet. Latteren til fire venninner hørtes som ekko over fjellet. Om kveldene så samtlige gravide ut, etter store inntak med nydelig mat og fagerikt godteri. Brettspill og babykos, skravling og latterkuler, frisk luft og fyr i peisen, joggebukse og luesveis = finnes det en bedre medisin for selve livet?

Så alt for fort helgen gikk, men fy søren så mye ny energi jeg fikk.
Jeg er klar for nok en uke i hula mi, inne på kontoret med både data- og symaskin, der finner du meg med en nyve i pannen og et konsentrert blikk.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

1 kommentar
    1. Nydelig, alt sammen. 🙂
      Det bildet av deg i profil…måtte se to ganger på det, for der ble du veldig lik en viss Kate i Storbritannia. Bare hårfargen som ikke stemmer jo. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg