Utesesongen er i gang

Takk gode gud for dette været! Jeg sender en tanke til alle dere oppe i nord!

Vi er i gang med den sjette måneden med husbygging, og jeg skal si at det begynner å tære på. Vi er rett og slett generelt slitne, og denne ekstra ordinære tiden med tre barn hjemme og alt det fører til… vel.. La meg bare si at dette fantastiske været har aldri før smakt bedre.

Nå er utemøblene på plass, og fregnene har femdoblet seg siden i dag morges.

Jeg får vanvittig mange spørsmål på hvor alt er i fra, så her kommer en liten liste: 

Utemøbler – kjøpt på Gjennestad Hagesenter før 5-6 år siden.

Alle blomsterbotter og blomster – Plantasjen

Boblebad – Mspa 6 personer, og ja vi er godt fornøyd med det.

 

6 kommentarer
      1. Vil gjerne vite hvordan dere har laget taket/stativet 🙂 Vil gjerne kopiere dette. Da blir terrassen plutselig dobbelt så brukbar.

        Dere er kjempeflinke!

        1. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gi den en måte å kopiere det på, ettersom vi fikk spesieltbestilt stenger til duken av en vi kjenner som jobber med stål, og så fikk vi spesialsydd en båtkalesje til tak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg