Salongbord fra tre til SHABBY CHIC <3

 

Salongbordet er endelig ferdig. Jeg var så suuper lei av det gamle bordet vårt som går igjenn i så mange hjem at jeg ble overlykkelig da mamma lurte på om vi ville ha det gamle bordet hennes da hun og kjæresten kjøpte nytt. Selve bordet synes jeg er veldig fint, enkelt og stilrent, men fargen var i tre noe jeg ikke er spesielt begesitret for. Heldigvis er det ingen sak å gjøre noe med det. 

Først pusset jeg over bordet slik at malingen skulle festes bedre. Etter det malte jeg først et lag grunning før 3 lag halvblank maling over. 
Jeg ønsket å lage et shabby chic preg på bordet, så da det var ferdig malt og tørket fant jeg frem pussepapiret igjen og pusset alle kantene slik at det ser slitt ut. 
Jeg ønsker å vise at det går ann å få et fint hjem uten å bruke mye penger på det. Reis på loppemarked eller kikk på finn.no og bruk fantasien. Man blir mye mer stolt av ting man har laget sitt egent selvpreg på. Og de færreste av oss bader i penger. Jeg er 22 år, under utdanning og tobarnsmamma, det er klart at jeg ikke er rik, men jeg er ikke noe mindre fornøyd med hjemmet mitt selv om interiøret ikke er av dyrt design 🙂

Så på plass med pynten på.

Hva synes dere, Jey eller Nej?

48 kommentarer

Siste innlegg