FB-Side og InstaGram


 

SPEILTVILLINGENES FB-SIDE

Sent i går kveld fant jeg ut at jeg skulle lage en fb-side til bloggen. Jeg tenkte lenge – det er sikkert unødvendig – Men så liker jeg jo fb-sider til blogger selv, og jeg synes jo faktisk det veldig lettvindt å kunne følge med på bloggene på den måten, spesielt blogger som ikke blir oppdatert hver dag. Derfor bestemte jeg meg for å lage en mens jeg var oppe på rommet fordi jentene ikke ville sove som de skulle. De er litt av noen luringer, for jeg trenger nødvendigvis ikke gjøre noe annet enn å bare være i samme rom som de for at de skal sovne igjen, men prøver jeg å liste meg ned når det er helt musestille hyler de til i det jeg treffer siste trappetrinn. 

Vel fb-siden min er på plass, så hvis du liker denne bloggen hadde det vært hyggelig om du likte siden også. Da ser du enkelt når det er nye innlegg på bloggen, og kanskje litt bonusmateriale i tillegg. Trykk på bilde under så tar jeg deg en svipptur med til FB 😀 <3


Fotograf: Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

 


 

SPEILTVILLINGENE PÅ IG

 

iN7xGPDxrc

Vel siden jeg allerede har promotert fb-siden så kan jeg jo slenge på at jeg også finnes på INSTAGRAM ^^, 

Og dere kan jo gjette hva jeg heter der?! SPEILTVILLINGENE

Dere er så klart veldig velkommene til å følge meg der også, jeg elsker å ta bilder så instagram blir flittig brukt. 


Ha en strålende dag! Jeg kjører igang første treningsøkt om kort tid, og jeg gruer meg allerede til i morgen for jeg vet at det programmet har stølhetsgaranti. *TOMMEL OPP*

2 kommentarer
    1. Bloggen din er så fiin! Og kjempe bra med FB-side, helt enig i det du skriver, det er så mye enklere å få med seg oppdateringer da 🙂 Fine bilder også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg