Twinsa i nye heldresser


 

Jeg tenkte jeg bare skulle vise dere de ferdige heldressene til snuppene før jeg tar helg. Fikk sydd nr to i dag mens jentene lekte på gulvet ved siden av meg og under meg. De er over alle hauger nå og det gøyste i verden er å krabbe bort til blomstepotta som står på gulvet å få tak i noe jord oppi den 😛 
Jeg skal love dere at det ikke er like lett å få blinkskudd når man skal prøve å ta bilder av to babyer på samme tid. Men bilder er det, og nusselig er de. ^^,

Det er  veldig mange som spør om jeg tar i mot bestillinger, og da må jeg svare desverre. Så lenge jeg er i mammapermisjon har jeg ingen ønsker om å bruke tid på så mye annet enn å tilbringe den med de aller beste i verden, Otilie & Olivia  <3

Det er også grunnen til at jeg har lagt ut oppskrift på hvordan du kan sy en heldress selv, du finner syoppskrifter under kategori: SYOPPSKRIFTER

HA EN FORTREFFELIG HELG ALLE SAMMEN. 


Legg gjerne igjen en kommentar om hva du synes om heldressen 🙂

 

34 kommentarer
    1. De er utrolig fine, og skjønner godt at du ikke vil bruke ekstra tid på å sy til andre enn dine egne 🙂 når man først snakker om å lage ting, kanskje jeg burde fortsette å strikke på skjerfet til Frida 🙂

    2. de er helt nydlige!
      jeg bare lurte på hva du gjør me alle klærene du har sydd selv til barna når de er for småe? gir du de vekk til bekjente eller til fretex?

    3. Maa bare si jeg elsker bloggen din!
      Faar saa lyst til aa sy selv, men maa lese meg opp litt paa symaskinen min…
      Bor i USA og synes det er vanskelig aa finne fint ullstoff osv… skulle gjerne ha laget denne til dattera mi! Kunne du lagt ut oppskrift paa smekkene du har sydd? Min lille sikler noe saa grusomt og de jeg har faatt i fra norge er nesten brukt opp, saa skulle ha laget noen selv. Snakker da om de trekant smekkene med fleece paa baksiden.

    4. Lone: Tusen takk. Så hyggelig. Vet du, bare kikk på de smekkene og tegn den samme formen på et bomulstoff og en fleecestoff, så syr du de sammen og fester en knapp. Veldig enkelt egentlig .:) Ull er sikkert vanskelig å finne ja. Det er jo vanskelig nok i Norge. Jeg vet bare om janusull.no – ullpårull

    5. Hei, du har innspiret meg til å begynne å sy. Jeg begynte med malen idag! Men det er noe jeg lurer på… I syvideon du la ut sa du at du har litt høyere kant på rompa så buks går over den, så jeg lurte på om jeg skal gjøre det til meg, over min stum også???? Trenger svar!😂

    6. Kristine: Klart det. Du har vel rumpe du også ? ^^, Se på en av buksene dine så ser du hvor mye lengre sømmen fra midt i mellom beina og opp til rompa er i forhånd til den sømmen som går fra midt i mellom beine og opp mot navelen.

    7. For noen fantastisk fine dresser på noen fantastisk søte jenter! Skulle ønske jeg hadde dine sy-evner da min snuppe var liten (selv om hun ikke er er eldre enn akkurat to år nå)! Syns det er så fint, og praktisk, men slike heldresser til små barn!

    8. To år er ikke så mye, og det er absolutt ingen stor to-åring vi har! Så jeg har faktsik satt i gang et lite syprosjekt selv i disse dager. Problemet er bare at jeg ikke har symaskin… =P

    9. Åhh,for noen nydelige jenter du har! Når det blir tid for meg å få barn,så har jeg lyst på tvilling jenter,det er så mange fordeler både for jentene og for mor. Det vet jeg masse om selv,hehe.
      Vil også si at du har inspirert meg til å begynne å sy! Skal sy en uglevarme pute i nærmeste fremtid og sydde flere julegaver til slekta😊

    10. Nydelige drakter:D flinka! Jentene dine har blitt så store! Jeg har nevnt deg i bloggen min, håper du liker omtalen. Ønsker deg og dine en super helg!

    11. Herlige jenter i nydelig fleecedress! 🙂 Jeg synes forresten du bør be om rabatt på stoff og stil 😉 Jeg er innom bloggen din hver dag og jeg ser at det er mange som skriver at de har handlet stoff, etc, av dem. Jeg har også gjort det, bare på grunn av deg 😉 Hehe. 2 bestillinger har gitt meg masse stoff og utstyr og jeg er godt i gang med å sy mange putetrekk. Jeg tenkte det var best å øve seg litt før jeg begynner på heldressen. Jeg tipper at stoff og stil har fått inn et par tusenlapper i kassa bare fordi du inspirerer folk til å sy og at du snakker så fint om stoff og stil. Det skader ikke å prøve ihvertfall 😀
      En ting jeg har gjort er å kjøpe mange fleecepledd på Ikea. De kostet kun 15,- kr stykk da jeg var der. Disse har jeg klippet opp og kan sy med. Det er billig det! 😀
      KlemKlem 🙂

    12. Må bare si at du har verdens nydeligeste unger (etter min egen selvfølgelig, hehe)! Må ta en titt innom bloggen din hver dag (og instagram) for å se.
      Og må si jeg er imponert over at du har tid til to små. Har mer enn nok med min lille råtass på 7mnd 🙂

    13. Utrolig fine dresser! Har aldri sydd noe før, men må spørr mor mi om eg fårlåne symaskina hennes trur eg 🙂
      Men lurte på hvor du hadde fått tak i den pelsen på heldressen?
      Viss eg skal sy den i større størrelser enn det du har tegnet opp, skal eg berre plusse på slik som er gjort nå eller blir det heilt feil?
      Utrolig skjønne jenter du har! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg