Lek og moro utendørs

REKLAME

Endelig er det opphold fra det eviglange regnværet som har vart i 2 mnd i strekk. Kan ikke si at været er akkuat helt som ønsket siden regnet er byttet ut med kraftig vind, men gud hvor deilig det er så se litt blå himmel og sol igjen 🙂 

I går var vi en tur ute og lekte oss med Tyra, mens jentene sov. Favorittleken til Tyra er å hente tennisballer, jeg trur hun kan holde på evig. Like entusiastisk hver gang ballen flyr av gårde. ^^, 

Jeg har foresten fått tatt i bruk min nye anorakk fra Barfota, tilsendt fra BUYHELSE. Buyhelse har så utrolig mye fint, og denne anorakken er bare så nydelig for ikke å glemme populær. Jeg husker jeg så Barfota anorakken første gang på bloggen til Fotballfrue (her), det var vintermodellen hun viste frem og nå har vårmodellen kommet like fin. Den kjempe lett og tynn så den er perfekt nå fremover med vår og sommer i siktet. 

Se hvor fin anorakken er. Helt forelsket jeg. I den og rottisen vår som er så nydelig. 

Barfota ble startet opp i 2011 av designeren Pia Tveraaen, anorakken er som jeg nevnte over veldig lett og tynn – perfekt til vår og sommer. Den er laget av vindtett materiale og det kan jeg skrive under på etter å ha vært ute i blåsten i går 🙂 Jakka har mange fine detaljer, en stor lomme i front med glidelås og to mer sjulte lommer på sidene til hendene eller annet som skal være lett å dra frem. Anorakken har snøring i bunn slik at du kan snurpe den sammen om ønskelig og den bære stolt det norske flagget på ryggen. Fargene er så delikate og kommer i KREM-HVITROSA og GRÅ.

Jeg har den lyse rosa og er bare så førnøyd med fargen. Synes det er deilig å kunne gå med noe som skiller seg litt ut samtidig som den ikke blir for intens, og da er lyserosa tipp topp. 

Den Lyse Rosa Barfota Anorakken finner du HER 

Den Krem-Hvite Barfota Anorakken finner du HER                     //                      Den Grå Barfota Anorakken finner du HER

BuyHelse har også facebook-side du kan følge for å få med deg oppdateringer og nyheter HER 

De har også Instagram-konto som heter buyhelse_no

 

5 kommentarer
    1. Vet du at det ikke er bra for hundene å springe mye etter ball? Hundene blir stresset og gal etter ball rett og slett. Jeg bruker ball kun som belønning innimellom, kaster den aldri.

    2. Anonym: haha. Jaja, vi har akkurat de samme ballene inne som er jentene sine. De rører henne ikke, hun vet når det er leketid for henne og når hun kan leke abort! Så ja hun er glad i baller men vi kontrollerer det uten noen problemer siden jentene sine tennisballer kan rulle forbi snuten hennes uten at hun løfter på hodet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg