Bloggevent med Loppi (del 2)

REKLAME OG ANNONSELENKER I INNLEGGET

Hei alle sammen 🙂 

Jeg ble nesten nødt til å skrive et innlegg til om bloggeventet vi var på denne onsdagen. Jeg lovet jo å vise dere alt det flotte vi fikk og siden det var fotograf til stede vil jeg dele noen av bildene hans med dere også. 

Åh, for en moro dag dette var! Det ble tatt mange bilder, så ønsker du å se alle ta deg en titt HER

Og over til alle gavenene, det var fire forskjellige sponsorer med som presenterte sine produkter til oss: Lundby, Micki Leksaker, LekMer og Philips Avent. Herlighet. Jeg var jo helt stum over hvor mye flott vi fikk. Alle fikk med seg Loppipåsan – og i den var det så mye snack til store og små! LoppiPåsan kan også kjøpes HER

Det var ikke nok med det vi fikk nemlig også med oss Carena Buggy Light trillevogn. Jeg har flere ganger trengt en liten enkeltvogn, for det er veldig deilig å ta med bare en av jentene innimellom og da blir det veldig tungvindt å drasse meg seg hele tvillingvognen. 

Jentene er høyt og lavt om dagen og det å klatre har blitt en favoritthobby, så her viser Olivia tydelig at hun er fornøyd med den nye vognen som hun har klatret oppi helt selv ^^

Vognen finnes i grønn HER og i sort HER med hele 50% akkurat nå! Så den koster deg ikke mer enn 250,- ! En kjempefin trille som er lett å pakke sammen og ta med seg på tur. 

Jeg vant jo også kjøkkenet fra Micki Leksaker, og både i går og i dag har jentene lekt lenge med det nye kjøkkenet sitt

En ting er helt sikkert, her blir det mye kokkelering fremover! 

Det flotte kjøkkenet finnere dere HER og du sparer 300,- på å kjøpe det mens det enda har 33% salg. Og HER finner dere alt av produkter som hører til, kasseroller, matvarer og cupcakes.

Jeg må si jeg unnet vinneren som vant dette LundyHuset. Har dere sett noe så lekkert? 

Alle vi andre fikk med oss litt innreding til Lundbyhuset i loppipåsan, og det passet jo perfekt for meg som har laget mitt eget lille dukkehus, nå får vi bare ønske oss mer fra lundby fremover slik av vi kan fylle ut alle rommene. Hvis dere ønsker å se Lundby produkter, ta dere gjerne en titt HER – Så mye fint

 

7 kommentarer
    1. Så søte barn du har <3
      Jeg lagde forresten den kylling risottoen du la ut her om dagen. Den smakte skikkelig godt, og falt i smak hos liten og stor 🙂 Så enkelt og fort å lage.

    2. Føler bare jeg må skrive et lite takkeinnlegg til deg jeg. I høst kom jeg over bloggen din og ble veldig fasinert av alle de flotte klærne du sydde til jentene dine. Til jul fikk jeg symaskin av mannen og nå er jeg helt totalt bitt av basillen. Jeg har nå fått meg syrom og symaskinparken inneholder vanlig symaskin, overlock og coverpro! Endelig har jeg funnet en hobby som passer meg utmerket, så tusen hjertelig takk for all inspirasjonen du deler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg