Blomsteflette fordi det er sommer ^^,

Reklame

I går var BT i låven for å lete etter noe han skulle ha, han fant ikke det, men kom i stedet ut med en gammel kjelke! Jeg ble så glad. Kjelken er så nydelig at jeg ikke klarte å vente med å la jentene prøvesitte den før vinteren, og nå er det nesten jeg gleder meg til vinteren bare for å teste den ut på snøen. 
Jeg sto opp nesten to timer før jentene våknet i dag, så jeg tok meg en lang dusj og fikk på meg litt makeup. Vi har jo holdt på med husets fasade i 3 uker nå, så da har det ikke vært mange dagene jeg har tatt meg tid til å se fresh ut. Helgen var intens, vi har jobbet fra 9 om morgen til 10 om kvelden. I går var moren og faren til BT her også slik at svigerfar, BT og jeg kunne jobbe, mens svigermor hjalp til med jentene og fikset i stand matpauser til oss. Det blir utrolig fint nå, så jeg gleder meg til å vise dere. 

Jeg har fått to ponchoer fra BuyHelse som jeg har lyst til å vise dere. De er så utrolig gode å ha på seg, i tillegg til at de er så fine. Poncho er godt på vei tilbake i motverden. Og hva passer vel bedre på en norsk sommerdag det er litt kald luft i vinden, så man trenger noe lett å ha over skuldrene? 

Den nydelig ponchoen jeg har på meg på bildene over er i off-whit og dere finner den HER

Ponchoene er laget av chasmere, merinoull og viskose – noe som gjør de gode og varme selv om de er veldig tynne og myke. Perfekte og ha med i vesken og man skal ut på grilling en kveld og er litt usikker på om singlet blir for kaldt når kvelden melder sin ankomst. 

Den nydelig pochoen jeg har på meg på bildene under i rosa finner dere HER

Ponchene kommer i mange flere farger så ta dere en titt hos BuyHelse for å se på hele utvalget HER

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg