Fornuftige morgentimer

Halv 9 var jeg på plass ute med malekosten i hånden. Vi skal bort i dag, reise å besøke min tante og onkel, så tenkte jeg var nødt til å få gjort litt på morgen siden jeg ikke får gjort noe på dagen i dag. Og endelig blir de siste stolpene hvite også, det er jo på tide, for taket vårt er ferdig nå 🙂 

Vi tok frokosten uten i dag. Det er jo så deilig vær, litt skyer, men godt og varmt. Etter jeg var ferdig med å rydde inn maten igjen sto begge jentene og holdt i hengekøyen mens de så på meg å lagde sine lyder som som de lager når det er noe de vil. I det jeg løfter de fra bakken bryter de ut i en “hjertesmeltene” latter. Det er vist ikke mye som slår det å huske i hengekøya sammen ^^, 

Jeg håper dere alle får en fantastisk helg. <3 

11 kommentarer
    1. så fint det blir 🙂 nydelige bilder av dine 2 søte små, kan tenke meg de koser seg godt 🙂 ønsker dere en riktig god helg!

    2. Så fint dere har fått det! Men du vet at man helst skal vente i ett år før man maler helt nytt materiell og at det absolutt bør grunnes først? 😉 Dette er for å unngå at malingen flakker av etter kort tid, da materialet ikke har fått tørke lenge nok. Håper du slipper at det skjer. Heldigvis er det ikke mange planker det er snakk om. Men det er ivertfall greit å vite om man f.eks skal male ett helt nytt rekkverk 🙂

    3. Jeg skal på klassereunion i helgen. 10 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen 🙂 ellers har jeg vært hjemme med en frøken med feber etter vaksina i går :)ønsker deg en fantastisk helg.

    4. Herlighet så nydelige jenter dere har! ikke bare en, men to! det må være fantastisk! 🙂
      Du er en super mor Stine, stå på! Ha en fin helg, klem <3

    5. Du har virkelig helt nydelige jenter 🙂 elsker det første bildet av dem, i hengerkøya. Etter å ha lest de 2 øverste innleggene dine nå, så er det vanskelig å dy seg å kommentere noe om det, å egentlig litt rart at ingen andre har sagt noe.. Er du ikke redd jentene dine skal dette ut? Den henger jo veldig høyt, de kan jo få hjernerystelse 😛 må bare si at jeg kunne ikke vært mer enig, skulle nesten tro noen kunne polstret ungene sine i skumgummi, så de skal unngå å skade seg, det har blitt en syk verden. Fortsett gjerne med disse morsomme innleggene, jeg gir Oliver akkurat den samme oppveksten, han klatrer i alt, løper barbeint i skogen, sitter på garderobe gulvet i svømmehallen, og han spiser maur, gjørme og sand, hehe 😉
      Men har har det jo bare gøy, og lærer av det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg