Frank Walton – Konkurranse

Reklame 

(konkurransen er avsluttet)

Min lille brillehistorie denne sommeren er jeg egentlig ganske flau over å fortelle om. Jeg tilga meg selv navnet brillemorderen – og det var ikke uten grunn. Hele 5 par med solbriller har jeg enten mistet eller regelrett klart å ødelegge denne sommmeren. Det eneste positive jeg kan trekke frem ved at en etter en brille tok kvelden var at jeg hadde kjøpt billige solbriller. Verken tålte de stort eller var den største skuffelsen og miste. Men en sommer med så mange forskjellige billige solbriller har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal ha dette igjen annet enn om jeg trenger å ha med solbriller på en fest for da mister jeg de nok. 😉 Det ene solbrilleparet jeg kjøpte var så latterlig dårlig at jeg holdt på å le meg skakk med venninnene mine. Brilleglasset ble helt grått når solen traff dem så det så ut som jeg gikk i den tetteste tåka i skogen. Når jeg kjørte bil ble jeg nødt til å stjele BT sine solbriller, det var en totalt annen verden enn de shittbrillene jeg hadde skaffet meg. Plutselig kunne jeg SE, brillene skjermet faktisk for solen, den gjorde ikke hele verden mørkere. For det er det billige briller gjør, de setter bare verden i et litt mørkere lys. 

 Espen Kopperud reddet brillehverdagen min, han eier og driver Frank Walton som er et relativt nytt brillmerke som selger optiske briller og solbriller på nett – FrankWalton.no – 
Jeg forelsket meg med én gang i BRENT brillene og jeg ble nødt til å ha både solbrille – og optisk versjon – selv om jeg ikke ser dårlig. Haha, jeg har da selsagt ingen styrke i glassene. Det er bare rett og slett trendy med briller og jeg elsker det, så herlig å kunne bruke briller inne som ute.  



Ohlalala, er ikke brillene fine?? Har du lyst på et par kanskje? 🙂 

Vel da kan jeg fortelle deg at det kan du kanskje få, for nå kjører jeg i gang en liten konkurranse hvor jeg trekker en heldig vinner som kan velge seg et solbrillepar hos Frank Walton. Alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er å like Frank Walton på facebook HER, og legge igjen en kommentar i kommentarfeltet mitt med mailadressen din i mailboksen (da er den skjult for andre, men synlig for meg slik at jeg kan sende en mail om du er så heldig og vinner) Fortell meg gjerne hvilket solbrillepar du ønsker deg 🙂

Konkurransen er avsluttet: Gratulerer Mona, du ble den heldige vinner av et nytt solbrillebar – du har fått mail 🙂

116 kommentarer
    1. Hei, jeg er slik som deg mister og ødelegger mine solbriller. Ikke nok med dette bruker jeg briller. Ønsker meg veldig solbriller med styrke 💪

    2. Kjempefine briller Stine! 🙂 Kunne gjerne tenkt meg et par nye solbriller selv,siden jeg har hatt det samme problemet som deg i sommer:p Trur det var 3 par som gikk med her denne sommeren! 🙂

    3. Kule briller! det er så stor forskjell og deilig for hodet og øyne med gode solbriller 🙂 Kunne gjerne tenkte meg Foster, Watson eller Brent 🙂
      Fortsett med den gode bloggingen 😉

    4. Jeg ønsker meg et par ordentlige solbriller. Pleier alltid å kjøpe meg solbriller til 50-100kr og de knekker utrolig lett :/ funker dårlig også!
      Så jeg er med i konkurransen

    5. ønske mej dei mørke brillene 😀 Kjempekule! eige ikkje et einaste solbrillepar. So det her hadde vore midt i blinken 🙂

    6. Så UTROLIG kult at du har en konkurranse med Frank Walton, jeg gikk i samme klasse som “skaperen” Espen på barneskolen og syntes de har utrolig mange fine briller! 😀 Selv ønsker jeg meg meg solbrillen FOSTER i fargen Revolt da jeg tror den vil passe min ansiktsform best. Som fysioterapistudent har jeg ikke penger til å kjøpe meg kvalitetssolbriller som jeg blir ordentlig fornøyd med, jeg har alltid bare kjøpt noe halvveis fine briller til en billig penge som jeg ikke har kledd noe særlig. :/ Håper du får en kjempefin dag. 🙂 *Krysserfingreneåhåperpådetbeste* 😀

    7. så fine briller! Jeg ønsker meg enten de solbrillene/ optiske brillene du har på eller de brillene som heter Camden 🙂

    8. Jeg er veldig glad i bloggen din, men er det en ting jeg ikke makter – så er det disse forferdelige poseringene du gjør når du tar sånne bilder… Du prøver way 2 hard, og er mye finere hvis du bare er deg selv, og overlater poseringene til fjortissbloggerne og modellene..
      Men veldig fine briller 😃

    9. Jeg har likt Facebooksiden!
      Jeg ønsker meg samme modell som det da jeg har sett på disse en stund nå, men ikke har penger! 🙂

    10. Herregud så fine solbriller! Har lenge lett etter fine solbriller, men har aldri funnet. Og billig solbriller blir jo ødelagt med engang, så dette hadde vært en herlig! 🙂

    11. Åh disse var kule! Elsket modellen watson jeg. Burde få meg ett skikkelig par med styrke egentlig jeg, så hadde vært gøy å vinne konkurransen.

    12. For noen fantastiske briller!
      Har kjøpt mye billige briller selv, og de har blitt fort løse. Hadde vært en drøm og hatt noen litt mere ordentlige briller som ser såppas bra ut som disse gjør 🙂
      Solbrillemodellen som jeg sikler etter er : foster – vil ha den rødbrune fargen som du har, men klarer ikke å finne den på hjemmesiden hans..
      Hadde vært en topp bursdagsgave!

    13. Åh, så lekre! Som brillebruker selv, kunne jeg gjerne tenkt meg et par ordentlig solbriller. De du har på vår superlekre og er notert på ønskelisten 😀 ha en fortsatt fin dag!

    14. Sommeren er heldigvis på hell, for hær er siste par, av fire akkurat gått fyken.
      Så hiver meg på hær, å satser på mere sooool 🙂

    15. Åååå, Superkult! Trenger faktisk noen bra solbriller, greide selvfølgelig å miste mine på festival.. 😛
      Sjekket litt ut på siden: Likte veldig godt Watson i fargen Malted og Harper i fargen svart! Krysser mine fingre 😀

    16. Har fulgt deg og bloggen lenge nå, og får så mye inspirasjon om interiør og sy klær. Jeg er spl student og har derfor ikke så mye penger til å kjøpe meg dyre ting, derfor hadde det passe perfekt å vinne brillene. Krysser fingrere 😉 Watson i brun er mine absolutt favoritter(!) 😉 Ha en fin dag 😉

    17. Konkurranse er gøy, og disse brillene- optiske eller ei- er *tommel opp* 🙂 CAMDEN brillene i fargen oak brown er min favoritt!

    18. Super konkurranse!! Siden er likt, og jeg kunne virkelig tenke meg Hathaway, eller de du har:-) lekkert!!

    19. Åå, de brillene kledde du skikkelig godt! Men det gjør du egentlig med alt:) ønsker meg veldig Brent solbrillene. De var skikkelig kule og kan passe til alt!:)

    20. Jeg skulle investere i kvalitets solbriller i år. Men jeg tok med bonusbarna på lekeland istede, vi hadde det knall! 😛 Frank Walton hadde myye kult! Men jeg forelsket meg i Bucley solbrillene. Så enkle, og vakre.

    21. Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, liker den så godt 🙂
      Og solbriller fra Frank Walton? Eh, jatakk!! :)Jeg ønsker meg Watson-brillene.

    22. Disse brillene likte jeg veldig godt! Klarte faktisk ikke å finne et eneste par som jeg ikke hadde lyst på:) Men jeg falt litt ekstra for disse “http://frankwalton.no/henne/solbriller/watson “

    23. Kjempe kule briller 😉 Jeg kunne godt tenkt meg Foster brillene i mørk farge 😉 Jeg elsker solbriller, men har bare billige som blir ødelagte hele tiden. Så et nytt par hadde vært så koselig 😉

    24. Jeg har aldri tatt meg råd til å kjøpe ordentlige solbriller. Så det hadde vært veldig stas og vunnet et par:)Er litt lei av billigbriller der glassene nesten er umulige å se igjennom. Synes de du har er dødskule!
      Krysser fingrene!!

    25. Jeg er med 🙂
      sykt kule briller, ønsker meg veldig solbriller CAMDEN 🙂
      Flott blogg, med flott konkurranse <3

    26. Så utrolig kule briller😍 Har likt siden på facebook og har et lite håp om at det kan bli meg :):)

    27. Så utrolig fine de var! Har likt siden på facebook, håper jeg vinner (selv om det er som å finne nåla i høyballen, da jeg aldri bruker å vinne noe som helst!) 🙂 ha en fin dag videre! 🙂

    28. For en bra konkurranse, og veldig passende for meg akkurat i dag! Greide å miste mine nye Ray Bans i går kveld, og pengene strekker ikke til til ett nytt par 🙁 Jeg har likt facebookpagen, og ELSKER BRENT-solbrillene, så krysser fingrene!

    29. Åååå.. Eg ønska meg dei du har😉 skulle hatt nokken fine som eg kan bruke i barnehagen😉 (de funka faktisk ikkje med billige briller der- for eg tilbringa ganske mange tima der på en arbeidsdag- og då treng man gode briller som faktisk sitter) ikkje feil at dei e fine heller👍😊

    30. Hei!
      Da har jeg likt og krysser fingrene, trenger sårt noen nye solbriller som er gode men som også er litt fine 🙂

    31. Åh, jeg trenger solbriller Med styrke! På grunn av migrene er det utrolig kjekt med solbriller når skarpt vær ødelegger meg 😉 disse var råkule!

    32. Så RÅE solbriller 😀 Jeg elska watson solbrillene, og kunne gjerne ønskt meg et par av de 😀 Så utrolig gøy med konkuranse!

    33. Har likt siden på face. 🙂 Ønsker meg inderlig de solbrillene du bruker på nest nederste bildet i innlegget 🙂 Krysser fingre og tær. Ønsker deg en fin kveld.

    34. Jeg kunne virkelig trengt et par solbriller med styrke, nå blir det bare tull med vanlige briller, linser, solbrillekrøll og vanskelig å kjøre i skarpt sollys…

    35. [email protected]
      Vil gjerne ha de solbrillene du hadde på deg på bildet. Har ikke hatt råd til å kjøpe meg nye solbriller, eller påkoste meg andre ting for den del på nesten 2 år snart. Så det er på høg tid med nye solbriller;)
      Liker bloggen din veldig godt, veldig kjekt å lese alt fra babymat du lager fra bunn til enkle ting å lage så det blir koselig i hjemmet. Gleder meg til å lage babymat fra bunn når vi skal ha baby selv om noen år;)

    36. Så gøy. Ønsker meg virkelig noen skikkelige solbriller. Forelsket meg i FOSTER! Krysser fingrene for at jeg er den heldige:)

    37. Jeg blir alltid skikkelig glad i solbrillene mine, men får meg aldri til og kjøpe noen som koster mer enn 100 kr. I hvertfall ikke nå som jeg er student, men det hadde jo vært veldig gøy og vinne det. Da holder brillene litt lenger og jeg får en stilig bursdagsgave, ettersom jeg har bursdag rett rundt hjørnet 😀
      Må si at jeg forelsket meg litt i disse: http://frankwalton.no/henne/solbriller/foster

    38. Haha, kjenner til den følelsen med ordentlige solbriller! Jeg kjøpte Ray Ban da det var halv pris på Brilleland, jeg klarer virkelig ikke å bruke billige solbriller. Skikkelige solbriller sitter så godt på nesa, og en får skikkelig bra syn, ikke sånn at du må myse bak glassa for å klare å se noe! 🙂

    39. Siden et likt.
      Synes Havanna brillene var rålekre!!!!!
      Liker bloggen din:) Artig å lese om hverdagen din og alt det kreative du gjør for og med de to små <3 dine:)

    40. MENT TO BE!!!! jeg satt meg på mine solbriller i bilen idag, å de knakk :((( så trenger virkelig nye ja og er kresen. ELSKET DISSE 😀
      ps. digger at du syr, fikk en til bursdagen nå og skal sy masse til barnerommet og babyen min!!
      Hilsen inspirert Mamma 24år

    41. Så utrolig tøffe briller! Har likt siden, og hadde vært utrolig moro med et slikt solbrille par :))

    42. Dette var som å lese om meg selv, haha! Har gitt opp å kjøpe solbriller og har gått uten i hele sommer!
      De du hadde var utrolig fine! 🙂

    43. Jeg ble helt forelsket i Camden solbrillene! Kan man egentlig bli forelsket i solbriller? Hahah, joda.. neida.. joda 🙂

    44. De var bare kjempe stilige:) jeg ønsker meg solbriller uten styrke, men modell er jeg ikke helt sikker på enda. Var kjempe mye fint der da💜 syns dine briller var drit kule:)!

    45. Dyre solbriller er IKKE bedre enn de billigere!! Dette har blitt testet hundrevis av ganger og resultatet er alltid det samme. Vi er villige til å betale utrolig mye penger for et hipt navn på brillestanga, men vi er ikke dermed garantert bedre briller/beskyttelse. For all del, betal gjerne en høy pris for logo’n men la oss ikke skjule snobberiet vårt med å si at kvaliteten er bedre.

    46. Hei! Du har en utrolig fin blogg, må bare si det! Og dine barn er bare så søte❤️ Jeg synes de solbrillene du hadde var veldig fine, de vanlige brillene også!

    47. Ååå ja takk 😀 Kommer til å pendle endel fremover pga sole – og som du sier da er det deilig og ha skikkelige solbriller 😀

    48. Frank Waldon solbrillene er så vakre 🙂 Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, vil jeg gjerne ha Camden (dame) i svart 🙂

    49. Anonym: hahaha. Dummeste jeg har hørt, du byrde selv prøve forskjellen på kvalitetssolbriller og et par fra h&m, det er jo som natt og dag, trenger ikke forskning for å finne ut av det.

    50. Mille: min opplevelse er i hvertfall at det er som natt og dag å se igjennom glass fra dyrere briller enn glass fra billige. Det kan rett og slett ikke sammenlignes engang.

    51. Mille:
      Har du lest disse linkene?
      Når det gjelder beskyttelse så er billige like bra ja. Men det er mye mer som spiller inn om du vil ha en god solbrille. Som f.eks Stine sier så er glassene i en dyrene solbrille mye bedre å se med. Oakley er et eksempel på et merke der de legger ned utrolig mye forskning og penger for å utvikle gode solbrilleglass. Dyrere briller kan også tilpasses hver enkelt. Prøver du å gå innom en brillebutikk og spør om de kan tilpasse hm brillene dine så tror jeg ikke det er så mange som gjør det. De tåler utrolig lite. Det er flere ting man kunne nevnt, men poenget er at billige solbriller er ikke like bra som dyre.

    52. Oda: Ja selvsagt har jeg lest linkene. Ellers ville det vært dumt av meg å legge de ut.. Jeg har også lest 6 andre artikler,som alle kommer frem til det samme: Bra solbriller trenger ikke koste skjorta! Det er vel et faktum at mange betaler i dyre dommer for et merke. Og ja,det finnes dårlige billigbriller,men det finnes også bra,like bra som dyre!
      Det er vel i bunn og grunn en smakssak,som alt annet..
      Selv har jeg hatt MANGE solbriller,både dyre og billige,og det beste paret jeg noengang har har hatt kjøpte jeg på Tenerife for 70 kr.

    53. Mille:
      Regnet med at du hadde lest de, men syns det var litt rart at du var så klar i din sak når det også står i disse linkene at billig ikke er like bra som dyrt, bortsett fra beskyttelsen.
      Det er nok en smakssak ja, det er jeg helt enig i. Tviler ikke på at folk finner seg billige briller og er kjempe fornøyd som du sier. Ville bare få frem at det er store forskjeller når det kommer til briller, og som regel får man det man betaler for, som med mye annet.
      Nå skal det også sies at jeg sikkert er over gjennomsnittet opptatt av briller, og ble en smule engasjert når du og en anonym lenger opp her mener at det ikke er noen forskjell på billig og dyre solbriller 😉

    54. Jeg digger deg og synes det er så inspirerende med alt du får til! Synes bloggen din er meget morsom lesing. En ting jeg lurer på er derimot hvorfor du legger ut så mye om barna dine og deg selv. Tror du jentene vil like at så mange mennesker har fulgt barndommen deres? Og tror du ikke de vil synes det er teit når de ser at moren deres sitter å poserer på gulvet for å reklamere for briller? Jeg mener ikke å være frekk- jeg synes du virker som ei innmari tøff dame- jeg bare lurer på om du har reflektert noe rundt dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg