Takk, kjære …

Takk, ja, tusen takk 

Takk for at du ikke bare får meg opp om morgningen, men for at du du gir meg en god start på dagen

Takk for varmen du gir meg 

Takk for gleden du gir meg og motivasjonen til å få gjort så mye

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke likte deg særlig godt da jeg ble kjent med deg, jeg synes du var mer sur og bitter enn noe annet 

Men så er det nå slik at da jeg forsto din innside begynte jeg å elske deg, jeg måtte riktignok gjøre deg litt mildere før jeg kunne starte å elske deg for akkurat den du er

Nå er du en reddende engel både i hverdagen og på fest

Så igjen, takk for at du bringer oss sammen

Jeg vet at jeg ikke vil leve uten deg mer, du har kommet i mitt liv for å bli til evig tid

Tusen takk for at jeg ble kjent med deg

Tusen takk, kjære kaffe – du er min trofaste og beste venn hver eneste morgen 

Og med en liten sjokoladebit ved din side er dere uslåelige

 

Lik og del innlegget om du er en kaffe-elsker ^^, 

22 kommentarer

Siste innlegg