Prøving av kolleksjonen min

I dag måtte jeg prøve på Olivia-kjolen på jentene. I morgen reiser vi til Oslo for fotografering av kolleksjonen, så da måtte jeg jo se at alt var som det skulle ^^, Jeg fikk et innfall da vi plukket ut stoffet at jeg ville ha en gul kjole i kolleksjonen. Jeg trur egentlig ikke jeg har sydd noe i gult før, og Lise syntes jeg var tøff som ville satse på gult. Men SEE da!! Jeg skjønner at jeg skal begynne å lage gule klær til jentene, er ikke Olivia bare helt nydelig i denne frisk vår/sommerfargen? og Otilie like nydelig i sin rosa ♥

Jentene har også på seg bolero fra Virre Vapp, kjeden som står bak min kolleksjon, DENNE, om noen skulle lure ^^, 

Jeg smeltet helt da de begynte å danse rundt og rope “sjo, sjo” (kjole, kjole). Så jeg ble nødt til å ta frem kamera og gi dere første titt med kjolene på 🙂

Nå skal jeg stryke plagg og gjøre klart slik at vi slipper å stresse i morgen tidlig. 

Ha en nydelig kveld! 

46 kommentarer
    1. Så skjønne! Jeg har aldri vært glad i gult, det må jeg innrømme, men samtidig så er det sååå deilig med noe anna enn bare rosa jenteklær! Det skjønneste med kjolene, er jo pyntekanten nederst! Denne kjolen skal bestilles hjem (kanskje i gult? ) så fort den er i butikken!

    2. Såååå fiiiine jentene dine er! Og så store de blir! 😀 Kjolene er supersøte, perfekte vår- og sommerkjoler! 😀 Har du forresten hørt at noen har kommentert nesene deres? Jeg tenker på det hver gang jeg ser jentene. De har så utrolig søte neser :p <3
      Jeg tenkte forresten nettopp på deg før jeg så du hadde lagt inn dette innlegget. Jeg skulle sjekket Nettavisen.no da det var en liten stund siden sist, og vips der var du/dere. Heelt øverst på siden og det første jeg så! Morsomt å lese om dere der også 🙂
      Jeg synes jeg hører Otilie på det ene bildet: "Tittei! :D" Og det nydeligste bildet når de klemmer hverandre da! <3
      Kos dere masse i morgen! Det blir sikkert kjempespennende for dere alle! Nå får jeg slutte å skrive så det ikke blir for "stalker-aktig" :p Haha.

    3. Åå for noen nydelige jenter, og utrolig fin kjoler <3 er enig i det at gult er kult, men vanskelig å faktisk få det til å stemme. tror jeg eier en gul topp i ett hav av klær i skapet 😛 bør bruke den mer ja 😉

    4. Cathrine Narum: Hyggelig “stalker” da 😀 Haha. Kult at du fikk med deg innlegget hos Side2, hadde ikke gjort det selv skjønner du! Eller altså jeg ble intervjuet i sta, men viste ikke at det var publisert alt 😀

      Tusen takk, Cathrine! Det kommer nok til å bli veldig gøy.

      God klem til dere.

    5. Wow, den gule kjolen var nyydelig! Den rosa også selvfølgelig 🙂 kan jeg spørre hvorfor du kaller kjolen “Olivia-kjolen”? Er det en Otilie-kjole også kanskje? 🙂

    6. Du er så flink! Du må være så stolt av dette her altså:) Fy søren!! Hvor lange opplag haha som om det er noen bøker, finner ikke riktig ord.. Anyways hvor mange opplag av klærne skal det bli lagd??

    7. For noen nydelige kjoler og ikke minst nydelige modeller 😊
      Hvor kan man bestille plaggene når de kommer ut?

    8. Villa hatt litt skarper farge på den andre kjolen å for at de ska stå mer te hverandre einast 😀 men du e fantastisk flink!!

    9. Stine…….. De kjolene er bare HELT nydelige. Kommer garantert til å kjøpe de gule. Jentene hadde noen gule kjoler tidligere å de var så fine i de. Gult er kult!! 😃

    10. Så fine kjoler og fine jenter også. Helt enig, gult er herlig. Hadde mye gult nyfødt tøy til begge mine jenter og det er fint å variere litt og ikke ha rosa hver dag.
      Så store jentene har blitt siden jeg begynte å se på bloggen din. Jeg må bare si at du har inspirert meg mye, jeg laget flere av tipsene dine i julegaver sammen med eldstejenta mi og jeg søker ofte på bloggen din når jeg skal finne på noe å lage til minsta på 7 mnd. Kjempefin blogg med mange fine bilder og kreative ideer! Hilsen mamma til to jenter.

    11. Stine…….. De kjolene er NYDELIGE. Jeg kommer garantert til å kjøpe den gule til jentene mine.👶👶 gult er kult!!!😃

    12. mammatil2: Ja, det kan bli litt mye rosa og lilla ^^,
      De blir veldig store, kjære vene, de er jo snart 2 år :O
      Så hyggelig å høre at du finner inspirasjon.
      God klem til dere.

    13. Jeg har fulgt bloggen din kjempelenge og misunner deg til tusen med de søte jentene dine, må bare si det =) Du er utrolig god til å desgine og sy, bra du får vist det fram og at du får vært med i virrevapp! For du er helt villt god i det du gjør, sitter helt sjokka over hvor fine ting du lager <3

    14. Nydelige kjoler og nydelige jenter 🙂
      Har Olivia blitt litt høyere enn Otilie? 🙂 Det kan være bildet som får det til å se litt sånn ut også da.. 🙂

    15. De er jo så søte 😀
      Men jeg la veldig merke til den hundesengen i bakgrunn- er den kjøpt, eller hjemmelaget? 🙂 Har jo fått med meg at du greier å lage hva som helst 😀

    16. Tiden har gått så fort, men nå tenkte jeg det virkelig var på tide å gratulere deg med kolleksjonen! 😀 Gratulerer så utrolig mye! Gleder meg til å se hele. Håper du er utrolig stolt av deg selv, det burde være 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg