1-2-3

“Opp i senga med dere, jeg skal vaske gulvet.”

Godt er det at vi har en rottis som synes det er helt ok og dele. 


Nå har jeg landet i sofaen med kaffe og sjokokolade, eller sjokoladen er allerede godt plassert i magen på dette tidpunktet. Men bildet kommer litt lengre ned i innlegget, så det er bare å la seg friste, jeg kommer til å angre selv på at jeg tok dette bildet, for jeg skulle gjerne spist noen flere. Synd(godt) det var den siste 🙂 

For dere som har vært innom bloggen tidligere i dag så fortalte jeg at jeg skulle ha en vaskedag på grunn av regnværet, eller de tre hundene på bildet over som røyter og tråkker inn søle flere ganger om dagen. Nå har Mimi, den brune vorstehhunden reist hjem til familien sin, mens Sinny, den tibetanske spanielen til mamma blir en natt til.

Jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å rydde og vaske, jeg skjønner at jeg er litt mer gal på det enn min samboer som stadig blir oppgitt når jeg sier “vi må rydde før vi kan se på tv, eller så klarer jeg ikke følge med”
Men på den andre siden, så trur jeg aldri det er ryddig her. Og alle som kommer på besøk trur nok at jeg har gitt opp alt som heter rydding. Derfor måtte jeg i dag dra frem kamera.

Det skal dokumeteres, hvis ikke har det ikke skjedd  – er det ikke slik det har blitt ^^,  

Jepp, huset er så rent og pent nå. Langt i fra alle rom, men  i alle fall fire av dem! Haha, jeg har tømt det ene roterommet slik at det nå både er gulv og plass der inne igjen. Det sitter alltid langt inne å rydde de rommene man ikke bruker. Men så godt det er å få det gjort. 

Nei, nå skribler jeg litt vel mye om rydding. Dere skjønner kanskje at jeg ikke har fått snakket fra meg i dag. BT har reist på trening så nå går det ut over dere 🙂 

Kanskje jeg kan dele litt motivasjon til å rydde litt denne kvelden, eller kjøpe noen nye blomster i morgen, for plutselig har jeg så mange blomster hjemme og alle lever! :O Selv rosene som jeg så ofte tar livet av. 
Blomster gjør i hvert fall meg glad.  

Jo, også dette bilde da! Skyene brøyt opp og solen traff jordet som var dekket av duggdråper. Herlighet, så VAKKERT!! Det ser ut som det lyser. #nofilter 

Og der var sjokoladen ja *Min favoritt* ^^, 

Ha en forteffelig aften 😉

14 kommentarer
    1. Go kveld 🙂 Deilig med levende blomster, kjenner meg igjen med det at de ikke lever så lenge Hehe.. Men jeg lurte på, spisebordet dit, har du selv pusset det opp? Jeg har helt likt, men det er mørk lakkert eller noe.. Hvertfald helt mørkebrundt og sån glans overflate hvis du skjønner.. Men jeg likte ditt svært godt så jeg lurte på hva du har gjort for å få det sån? Du har kanskje skrevet om det før, da må du bære over med meg Hehe

    2. Maja: Bordet har vært slik så lenge det her vært her i hus, men stolene, var brune. Er bordet ditt sandblåst? For det er disse møblene, og på stolene malte jeg de kun et strøk med hvit voks som jeg ble anbefalt på montér, og overraskende nok ser det ut til at stolene alltid har matchet med bordet 🙂

    3. Maja: Er det konturer i treverket, eller er det helt glatte overfater? Du kjenner veldig godt forskjellen på om møbler er sandblåste eller ikke. Når det er sandblåst kan du kjenne ruglene i treverket.

    4. Det er helt glatt.. Jeg stilte en gang noen varme boller på det og så kom det noen grå flekker så jeg tror det er ganske følsomt også.. Jeg har bare ikke så god erfaring med mine egne oppussings evner så jeg tør ikke gjøre noe før jeg vet hva som skjer haha jeg skjønner du ikke kan love meg hva som skjer siden du ikke kan se bordet Hehe men tenkte bare hvis ditt bord var sån før også..

    5. Maja: Ja, da er det nok verre å få samme resultetet. For da må du frem med pussepapiret for å få av lakken, hvis ikke sitter ikke maling eller olje :S

    6. hei.. har du laget den bjørkelampa selv?? har vært på jakt etter noe lignende i evigheter, men finner ikke!!!

    7. Marlene: Nope, det har jeg ikke. Jeg har kjøpt den, men husker ikke merket, og jeg kjøpte den på en privatbutikk, som ikke finnes andre steder. Jeg har riktignok sett lampa på en butikk som finnes flere steder, men husker ikke riktig hvor det var. Skal sjekke merket når jeg kommer hjem 🙂

    8. Hehe, skjønner godt hva du mener med at du ikke klarer å følge med på tv før det er rydda! Min samboer blir gæren for at jeg ikke klarer å slappe av før jentunges leker er rydda vekk for kvelden, bikkjehår er tatt opp og det er ryddig rundt oss. Er nok en jentegreie det der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg