Grått og hjemmesydd

Iiih, jeg har gjort det igjen! Sydd til meg selv altså ^^, 

Jeg har fått litt press på meg siden jeg låner symaskin om dagen, jeg tenker vel at jeg meg forte meg med å sy så mye jeg klarer mens jeg har den, og jeg skal ikke legge skjul på at det er litt ekstra gøy å sy med mamma sin symaskin som er noen hakk mer avansert og fancy enn min egen. 

Jeg ble kikkende i noen blader mamma hadde med syoppskrifter og mønster, hun skulle egentlig vise meg en kåpe hun hadde tenkt til å sy til seg selv, og det var der jeg kom over mønster til den nye toppen min. Syntes den var så morsom og annerledes at jeg fikk lyst til å prøve. 

Og når det er sagt, så kan jeg også legge til at det å være selvopplært i noe kan by på problemer, for jeg skjønte ikke halvparten av fremgangsmåten. Fagspråk og rare sømmer, i tillegg var teksten på svensk (jeg forstår godt svensk altså, men jeg sliter med sy-fagspråket selv på norsk). Akk ja, så jeg skjønner de mange som blir frustrert når de skal prøve å sy for første gang. Jeg slang vekk hele fremgangsmåten og sydde den etter hvordan det var logisk for meg, jeg trur vel ikke jeg var så langt unna oppskriften 🙂  

Toppen kan også knytes bak for å få en annen look ^^, 

Morsom topp ?? ^^, 

31 kommentarer
    1. Skjønner så godt hva du mener med oppskrifter! Sydde en jakke i forrige uke fra stoff og stil – både meg og mora mi skjønte ingenting :’) vi fikk det til helt til slutt da! Haha, oppskrifter er ikke lett!

    2. Er så imponert over deg og alt du får til! Er alt bra med deg? Du er veldig vakker, syns bare du har blitt veldig tynn. Kanskje disse bildene gjorde det sånn, men syns jeg så mest forskjell i ansiktet. Du ser utrolig bra ut uanset!

    3. Så utrolig kult !! 🙂
      Likte veldig godt skjørtet ! 😀 toppen va fresh, men tror jeg måttet ventet noen mnd etter fødsel med en slik.. hehe 🙂
      Du ser smashing ut 🙂

    4. Helt utrolig å tenke på at den kroppen der har født tvillinger! Du ser SMASHING ut! Er så gøy at du har begynt å sy litt til deg selv og 🙂

    5. Anonym: Tusen takk <3 Åh, synes du? jeg har ikke blitt noe tynnere av det jeg vet 🙂 Kanskje bare antrekket og litt dårlig lys. Alt er bra med meg i hvert fall 🙂

    6. Så utrolig flink du er hvis det der er hjemmelaget, elsket virkelig toppen, den var så kul og annerledes og ikke minst; noe som ikke alle andre har! 😀
      Skulle ønske jeg kunne bruke symaskin på samme måte som deg å fått det så fint. En sånn topp som det der skal jeg sette på ønskelisten min, for det er den fineste jeg har sett på lenge!!

    7. Du burde jo faktisk ta bestillinger å tjene på det, for du lager jo klær som folk kan bruke og som er skikkelig fint! <3 Du får si ifra hvis du vil lage en til meg, jeg betaler et par hundrelapper for en sånn en i allefall 🙂 <3

    8. Du er så flink, Stine! Jeg blir like imponert og inspirert hver gang du lager noe nytt 🙂 Dette var jo rett og slett utrolig stilig! Stå på, det er tydelig at du kan det du gjør 🙂
      Ha en fin kveld!

    9. Wow, så fin den toppen var! Så utrolig dyktig du er! Skulle ønske jeg hadde skills til å sy noe slikt, og ikke minst kroppen til å bære den – du ser virkelig smashing ut 🙂 Takk for at du er en sann inspirasjon hver dag. <3

    10. Altså jeg glemte helt å se på antrekket jeg. Som nybakt mor ble jeg helt imponert over hvor flott mage du har. Herregud for en flott kropp!! Sikker på at det var du som bar frem tvillinger? Hehe

    11. Jeg har lest bloggen din en stund nå og blir helt fasinert og inspirert av hvor kreativ og flink du er til å sy!:D Jeg har tatt fram symaskinen igjen og bruker bloggen din masse til inspirasjon! Min yndlingsblogg helt klart. =D
      Og jentene er helt nydelig!

    12. Ho-ly-crap for en kropp! 100% flawless. Skulle aldri trodd at to nusselige vesener har bodd i der samtidig, vil gjerne vite hemmeligheten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg