RadioMorgen

I går kveld (les 23:00) sto hele huset på hodet her. Støv og rot over alt etter intense jobbetimer med den “nye” gangen. På den tiden begynte jeg å sku opp interiør, og etter det måtte jeg ta fatt på ryddepliktene. Normalt sett ville jeg nok gått å lagt meg og latt rotet vente til neste morgen, for en ting vet jeg med sikkerhet – rotet går ingen steder. I går kunne jeg ikke utsette ryddingen, for jeg ventet besøk “veldig tidlig” dagen etter (i dag). Uten rydding hadde det ikke vært mulig å komme seg inn døren. 

Kl 1 kom jeg meg endelig i seng, og halv 7 var jeg i dusjen, klar for å starte en ny dag. Jeg hadde beregnet god tid, noe jeg alltid må, for uansett hvor “god tid” jeg har, skulle jeg alltid hatt et par timer ekstra. Ingen unntak i dag. Jeg dro jentene opp av sengene ti over åtte, og vi ventet besøk 08:20! På mystisk vis klarte jeg å gjøre oss besøksklare til Kristine fra NRK Vestfold sto på døren.

Da Kristine dukkket opp så det nok ut til at jeg hadde alt under den skjønneste kontroll. Jentene var stelt og pyntet til besøk, hus og hjem ryddig og rent. Det stemte også det, men hadde noen tittet inn et vindu en halvtime tidligere ville de sett en Stine med håndkle på hode, løpe rundt som en gal med støvsuger og vaskekost.

Men ingenting er vel bedre enn å ha et helgerent hus allerede klokken 8 en fredag morgen.

Om noen vil høre radioinnslaget fra besøket mitt i dag tidlig, kan dere høre det HER (Klikk på punkt 12: mammablogger Stine Skoli)


Nå skal jeg ta en siste lille tur ut for å få ferdig gangen. Så kommer jeg tilbake senere i dag, med så ferske bilder av gangen at du kan lukte “ny gang” fra dataen din 😀 

 

6 kommentarer
    1. Hørte ikke deg, er du sikker på du linket riktig?
      Fant bare to andre personer som snakket, ikke deg.. :c

    2. Så flink du er å snakke for deg Stine! Det er finurlig hvordan jeg skaper min egen stemme i hodet når jeg leser blogger og blir derfor alltid så overrasket når jeg hører bloggeren snakke for første gang! Når jeg leser så har jeg nemlig fått det får mer at du har en slags sunnmøringsdialekt. Merkelige greier 😛
      Uansett; Kjempefint intervju! Ha en strålende dag og tvitvi med ferdiggjøring av gangen 🙂

    3. Erica: Hihi 🙂 Morsomt, lite dialekt å skryte på hos meg.
      Tusen takk! Nå er den klar, for denne gang i hvertfall. Men det kommer noen nye prosjekter der om ikke så lenge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg