Familiesøndag


Selfie-kollasj ♥  – Jeg er så takknemlig for å være mammaen deres. 

I dag har jentene og jeg reist til pappa og samboeren. De passet allerede kusina og fetteren til jentene, så i dag fikk pappa samlet barna og barnabarna sine. Allerede halv 11 var vi på plass med mål om natursti og ku-slipp i Kodal. Dagen har vært helt perfekt. Godt humør, mye lek, dyr, fint vær, familie og god mat. Det er nesten ikke noe mer å si, for bildene taler for seg selv. 

Vakre, vakre Norge! 


Nå er jeg helt utslitt, det samme var jentene da vi kjørte hjem 19:30, så nå sitter jeg godt til rette i sofaen og tar en liten pause med mr.mac og dere, før jeg må dra meg selv opp og fly over hagen til hesten 😀 

Håper dere har hatt en like fortryllende dag som oss ♥

Følg speiltvillingene på facebook – 

22 kommentarer
    1. Eg må berre få seie – For nokon fantastisk nydelige jenter du har, og FOR EI mor!! Det lyser kjærlighet lang vei!! Innen 3 veker blir eg mor for første gang, og eg må seie eg gleder meg ekstra mykje kvar gang eg tar turen innom bloggen din:) Eg ser du nyter det, det håper eg at eg også vil gjere. God sommar til din nydelig, fine familie !

    2. Du er en fantastisk mamma, Stine. Jeg ser veldig opp til deg og håper en dag jeg kan reise meg opp og fremstå like sterk som deg.
      Jeg er ikke personen som til vanlig driver selvreklamering. Tanken gjør meg dårlig. Men nå er jeg i en desperat situasjon og håper alle kan hjelpe meg ved å lese og dele dette innlegget:
      http://alenemammatil2.blogg.no/1433925564_livet_som_alenemamma.html Setter stor pris på dere alle som tar dere tid <3

    3. Heiaa, elsker bloggen! jeg er faktisk tvilling selv, nå er vi 16.
      Til fremtiden så vil jeg bare gi et tips som mange tvillinger jeg kjenner vet om også har et problem med.
      Noe jeg er lei av er at mammaen min alltid straffer begge hvis en av oss gjør noe galt. Noe som ikke er rettferdig mot den som ikke har gjort noe galt i det hele tatt. Som f.eks, er tvillingssøstra mi ute lenge en dag og jeg har bare vært hjemme å passet broren min den dagen, får ikke jeg gå ut dagen etter fordi mamma sier “dere var ute så lenge igår” selv om jeg var hjemme og gjorde det hun sa. Eller hvis hun ber den ene av oss å vaske opp og dem ikke gjør det, får ikke NOEN av oss få besøk den dagen, men den andre tvillingen har jo ikke fått noe beskjed om å vaske opp!?Enkelt sagt, vi er to personer. ikke en. Dette skriver jeg ikke fordi jeg “vet” at du kommer til å gjøre det. Det kan godt hende du ikke er slik. Stå på videre! du har de søteste tvillingene

    4. Anonym: Synes det er kjempeflott at du skriver dette! Jeg håper da jeg kommer til å behandle de rettferdig og ikke dra begge under en kam som moren din i enkelte tilfeller har gjort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg