MISS VEET 2015

/ Annonse /

Endelig er sommeren her! Jeg er av typen som misliker stramme bukser, og penge klær som egentlig ikke finnes behagelig å ha på. Så lenge jeg ikke skal ut av døren vandrer jeg rundt i pysjbukse, joggebuke eller tights. Jeg har aldri kommet meg ut av tightsmoten, for finnes det egentlig noe bedre å ha på seg? 

Men når sommeren kommer da smiler jeg, for da er plutselig alle stilene så utrolig behagelige. Løse klær, lite klær, skjørt, kjoler, ja alt som kan bæres med letthet, ingen ting som strammer, og jeg kan dra beina opp i sofaen uten å miste blodsirkulasjonen til føttene. 

Det er denne tiden BT slipper å sukke over hårete legger, for hårete legger er han lite glad i. Men når vinteren kommer blir jeg laterene enn en potetsekk når det kommer til glatte og silkemyke bein. “Det er jo ingen som ser de leggene” prøver jeg å unnskylde meg med, men han er jo faktisk en. Haha. 

Heldigvis snur den latskapen så fort temperaturen tillater å vise frem litt mer hud. Og igjen vil jeg minne dere på Miss Veet konkurransen. 

I mitt forrige innlegg viste jeg dere Veet-kremen som kanskje har vært lengst på markedet. Jeg husker denne fra lenge før jeg selv begynte å fjerne hår på leggene, siden mamma alltid har brukt Veet hårfjerningskrem. 

Jeg nevnte sist at Veet har flere produkter slik at du kan finne din favoritt. I dag har jeg prøvd Spray On Hair Removal Cream fra Veet. Resultatet ble det samme gode, men påføringen er annerledes. Det tar raskere tid å spraye på og det er enkelt å få et tynt og jevnt lag. Du kan med fordel spraye på kremen ute, så slipper du å grise inne, eller du kan ta med sprayen i dusjen. 

Miss Veet konkurransen handler så klart om silkemyke legger, vi snakker jo om de enestående hårfjerningskremene. Men det handler like mye om skjønnhet, “What beauty feels like to me” er hovedtemaet i denne konkurransen.
For å rekrutere deg som deltaker i Miss Veet 2015 skal du gjøre følgende: 

– Lag en liten instagramvideo der du viser hva skjønnhet er for deg, dette trenger ikke å handle om nybarberte legger, det kan handle om alt mellom himmel og jord, et smil, en strand, ei hytte – hva det måtte være. 

– Del videoen på Instagram med taggene: #missveet2015NO og #whatbeautyfeelsliketome” 

– Vips er du automatisk med i trekningen av Norges Miss Veet 2015, som skjer 1. august! 


Lik Veet på facebook for nyheter og produktinformasjon 

3 kommentarer
    1. spørsmål: hva gjør man med “skummet” på den gjennomsiktige tingen man skraper beina med? spesielt når man gjør det ute ;p
      veldig fin topp forresten, er denne hjemmesydd eller kjøpt? (hvor eventuelt)

    2. siljek: Hehe. Morsomt spørsmål, er man ute så er det bel bare å spyle det rett av. Hvis ikke får du gå inn og skrape pluss skylle bein, for beina må skyldes når man er ferdig uansett 🙂
      Den er kjøpt, Eva & Lola er merket.

    3. Hei jeg lurte på om denne hårfjerningen er like bra som voksing, altså at det tar en tid før hårene kommer tilbake. gjør det vondt? håper du kan svare 🙂 veldig fin blogg, er fast leser! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg