Silke, min venn!

/ Inneholder annonselenker /

Wihuu! I går kom TNT budet med nytt kamerautstyr som jeg hadde bestilt for noen dager siden. Jeg har kjøpt nytt kamera, kamerastativ og fjernkontroll til kamera. Jeg var like begeistret som et barn på julaften. Så i dag ble jeg jo bare nødt til å teste det hele ut. Fy søres så behagelig å kunne få tatt noen gode bilder uten å være avhenging av en ekstra person bak kamera! Hvis noen ønsker å høre mer om kamerakjøpet, kan jeg gjøre et innlegg om det senere. 

Siden jeg først skulle teste ut det nye utstyret mitt tenkte jeg at jeg kunne vise dere mine nye favorittplagg med det samme. Nemlig silketopper! Åh, gud hvor fantastisk deilige og lekre de er ♥

Jeg har jo plutselig begynt å sy en del til meg selv, noe jeg synes er veldig moro, og for en tid tilbake sydde jeg en topp laget av silke og blonder. Den ble veldig fin til slutt, men jeg trur aldri jeg har vært mer frustrert da jeg satt og sydde. For silke!! Silke er ikke et lett stoff og sy i, så jeg vet ikke når jeg tar motet til meg å prøve på det igjen. Det er jo veldig synd, for silke må være verdens mest fantastiske stoff. 

HER finner dere den fantastiske silketoppen med lange armer i beige. 

BuyHelse spurte om jeg ville prøve noen av deres nye topper, de er laget av 70 % silke og 30 % bomull. Det var egentlig bare å ta de på seg for å forstå at jeg hadde funnet et hjertegull til klesskapet. Ikke bare er de fantastiske på, de er nydelige også. Toppene kommer i singlett og i langermet og er perfekt alene eller sammen med en blazer, skjorte eller jakker. Det er det danske merket Rosemunde som har laget disse og de finnes i en rekke lekre og duse farger.

SE HELE UTVALGET AV TOPPER HER  

HER finner dere klassiske silketoppen i hvit 

Brun beige  // Beige // Lys blå // Hvit 

Se på denne deilige buketten av topper! Jeg er jo storforbruker av duse farger både til meg selv og til jentene, for det er bare så lekkert!! Og de kommer i enda flere farger så sjekk de ut HER

RABATTKODE 

Med rabattkoden: stinesilke får dere 100,- avslag på hver silketopp. Så LØP OG KJØP

12 kommentarer
    1. Å, de var kjempefine! Men kan jeg spørre hvor skjørtene kommer fra? Jeg elsker slike, men har skikkelig trøbbel med å finne dem 🙂
      (Og så vil jeg bare si at jeg har fulgt bloggen din i ganske mange måneder nå, og du er blitt en av mine favoritter! Stå på!)

    2. Starta å lese bloggen din på grunn av masse kjekke symønstre og -oppskrifter, slutter å lese bloggen din fordi den nå har glidd rett inn i rekka som “pengemaskin” aka “reklame på reklame på reklame”-blogg. Masse lykke til videre, jentene dine er helskjønne og du har inspirert meg og mange andre med syinga di 🙂

    3. Så fine topper, litt mer pynta enn bare en vanlig singlett liksom!
      Del gjerne mer om kamerautstyrs-handelen i nytt innlegg, sikler etter stativ og fjernkontroll selv 🙂

    4. Kathrine: Hei 🙂 Det er slik at noen ganger så kommer det litt mye reklame samtidig, rett og slett fordi datoene er satt på spesielle tidspunkt. I tillegg er jeg mer avhengig av å ha litt reklame på bloggen i dag kontra for bare 2 mnd siden da jeg fremdeles fikk kontantstøtte for å ha jentene hjemme fra barnehagen (12 000,- kroner i mnd). Skal jeg kunne drive blogging, må jeg også ha inntekter. Jeg skriver kun om det jeg selv liker og trur treffer mine lesere, men synd at du føler det slik.

      Symønster og oppskrifter kommer jeg i hvert fall ikke til å slutte med 🙂 Neste blir å få inne mønster og oppskrifter til voksene også.

      Ha en strålende helg 🙂

    5. Hei Stine! veeldig finte topper, tenkte å bestille en, men selv om rabattkoden blir står som registrert, kommer den ikke med i bildet hvor man velger å fullføre kjøpet. Noe jeg gjør feil tror du?

    6. kathinka: Jeg skal høre med det samme, så kommer jeg tilbake til deg med svar. Den skal komme inn, og jeg ser at den blir registrert på samme måte som deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg