Phu–ææh!!

Jeg har en lei tendens til å hope opp med alt for mange oppgaver i livet. Skole, skape, skrive, sy, skrive, sy og skrive litt mer. I helgen måtte jeg rett og slett sette av tid til husvask og familie, men selv om huset er rent, er det noen timer jeg mangler til andre ting. Jeg var så glad for at jentene våknet kvart over 7 i dag, for hadde de ikke gjort det hadde jeg sovet forbi alle vekkeklokkene. 

Jeg jobber med den store oppryddingen på bloggen, slik at det blir enkelt og oversiktelig å finne frem til både syoppskrifter og annet, men det koster tid, så dere får smøre dere med tålmodighet. 

Jeg har så vanvittig mange planer på gang, og det at det ikke er tid nok kveler meg snart. Til helgen skal jeg på årsmøte med BT, og jeg er så klar for å bli værende på hotellet å ta igjen tre ukers studietid, mens BT sitter i møter. -_- Haha! 

7. mars allerede!? Da har vist denne jenta bursdag om to dager!!!

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg må bare få si at du har noen nydelige jenter. Så søte! Glad jeg oppdaget bloggen din, har klikket innom hver dag siden. Veldig inspirerende at du legger ut diverse DIY-prosjekter!
      Ser vi har bursdag på samme dag, helt klart den beste dagen å ha bursdag på 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

    2. June: Tusen hjertelig takk: D Det var veldig koselig å høre, nå ble dagen min litt bedre her jeg sitter 😀 Åh, gratulerer så mye med dagen om to dager!!
      Ha en fin fin dag, du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg