Kreativ i gråværet

I dag kjenner jeg på kiling i halsen, snørr i nesa og et alt for tungt hodet. Så etter timer med stirring ut i tomma lufta fant jeg ut at det beste jeg kunne gjøre var  å finne fram pen og papir og heller laget ett nytt mønster, for så å sette meg ned å sy nye antrekk til jentene! 
Enten er det en begynnende forkjølelse som henger over meg, eller så må jeg være fryyktelig værsjuk. Haha – neida – men her har været vært nitrist i dag. 

Kretiviteten har det med å komme til meg når inneværet melder sin ankomst, med andre ord kommer det mye godt ut av den mørkere tiden som er i vente. 
Planen nå er å lage en kjole som er så enkel, at å sy den blir som en lek! Jeg må bare sjekke om teorien stemmer med praksisen i hodet mitt 🙂

Enn så lenge .. Ha en fin start på uken 


– Speiltvillingene på Facebook – 

12 kommentarer

Siste innlegg