Nye sytutorials lastes opp

Jeg går like herlig på en smell hver gang jeg tror jeg bare skal få knipset ut et syinnlegg. Ikke bare tar det lang tid å tegne opp mønster, måle og kontrollere at målene stemmer med de ulike størrelsene, for så til sist og fintegne en siste gang. Men det tar jo like lang tid å laste opp film også, så smør dere med tålmodighet, i dag kommer det ny sytutorial og digitalt mønster – hvis opplastningen er på min side i alle fall ! 

Fargerikt blir det også ! De neste plaggene fra den nye “sy-det-selv-høst-kolleksjonen” vil komme med korte intervaller den nærmeste tiden, så her er det bare å henge på å sy symaskinene varme!! 


– Følg meg på Facebook og få med deg de nyeste oppdateringene på nye innlegg – 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg