Höst

Mamma har tatt med søster og meg til Köbenhavn denne hegen! Og la meg si at vi vet å kose oss uten mann og barn (eller små barn i alle fall). 

Da vi kom fram til hotellet i går kveld, hadde mamma allerede bestilt bord på restauranten, Höst, slik at bare kunne sette oss i en taxi og reise til den sene middagen. Snakk om å bli skjemt bort med enestående mat! Restauranten har fått Michelin-stjerne i 2015, 2016 og 2017, så det gir så klart pekepinnen på hvor fantastisk maten er der. Men altså hvordan de setter sammen smaker i maten og maten sammen med drikkene, det er som trolldom i munnen. Prisen per person for 3 rettes med vin meny kostet 695 dk kroner. Og da mener jeg man får mye god mat for pengene sammenlignet med mye mat hjemme. 

Absolutt en anbefaling jeg kan sende videre, her er bildene av vår tre-retter. Spør du meg, er de litt dårlig på å telle her i Danmark. 😉 

 

HÖST MENU 
3 RETTER 
 
Skærising med agurk, rygeost og ristet kyllingeskind 
– 
Svinenakke fra Grambogaard med solbær, rødbeder og sennep 
– 
Dild-is med blåbær og hvid chokolade 

Nå skal vi fortsette å nyte helgen. Etter en hel dag med shopping, er vi slitne i beina, men rimlig lykkelige.


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg