En stor dag for en hormonell jente

I går var en slik dag, som i teorien var lik en hvilken som helst annen dag, men som allikevel var svært betydningsfull.

For i går var én dag mer enn dagen før der, men fremdeles kortere enn i dag. Det var en slik dag som kunne vært av like stor betydning som denne dagen, men som allikevel ikke er det. For selv om denne dagen burde være like betydningsfull som gårsdagen, så er det en liten forskjell. I dag står det 11. desember på kalenderen, mens det i går sto: 10. desember. 

Et halvtårsdag bryllupsdag. I går hadde jeg vært lykkelig gift med mannen i mitt i liv i seks måneder. Et lite skritt i det lange liv, men allikevel fullt ut en merkedag av stor betydning. For det spiller ingen rolle om det det er et lite skritt, så lenge det er et betydningsfullt ett, og la meg si at dagen i går tvang meg til å mimre tilbake til den aller beste dagen i mitt liv. Så derfor var den annerledes – liksom mye mer fylt av kjærlighet. 

Lille spire 12 uker. Ikke nok med at jeg kunne feire kjærligheten, mammahjertet tok seg også en seiersdans i går. Lille spire ble 12 uker, det vil jo i teorien si 10 uker, siden man beregner graviditeten fra to uker før man blir gravid.
12 + 0 , er for alle som har vært gravide en liten seiersdag. I denne uken har faren for spontanabort blitt redusert med 65 %, i tillegg er det normalt at kvalmen avtar. Jeg startet dagen i dag med trøstende ord fra to små mens jeg hang med hodet over toalettet, men vet dere, jeg føler meg allikevel bedre. Ikke bare fra i går altså, men hele den siste uken har energien vært bedre og litt av matgleden har kommet tilbake. 

I går var en bra dag <3 Og jeg elsker gode dager, spesielt når de er fylt opp av kjærlighet 


– Speiltvillingene på Facebook – 

9 kommentarer
    1. Gratulerer med halvtårsdag og GRATULERER MED BABY I MAGEN! Har ikke vært innom bloggen på en stund, men nå har jeg lest meg opp på det jeg hadde gått glipp av 😀 Så gøy, jeg håper det går bedre/bra med deg og lille i magen, og selvfølgelig resten av gjengen!
      Du er rå <3 God førjulstid!

    2. Jeg var kvalm til uke 17, det er helt forferdelig når det står på. Men herregud å fort en glemmer det vonde.

    3. Ååå så herlig <3 gratulerer med halvtårs bryllupsdag og
      12 uker med spiren! Jeg er nesten like langt på vei som deg! 12 uker i morgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg