TWINSA i hjemmelagde PYJAMASER =D

 

Jeg har så mye stoff og så mange syplaner om dagen at jeg skjønner ikke helt hvordan jeg ska få til alt sammen ^^, I går fikk jeg en ny posjon stoff i posten – nydelig babyullstoffer 😀 Så her går symaskinen/overlocken varm om dagen ^^, 
Håper ikke dere går lei av syprosjektene mine. Er litt (les: veldig) stolt av meg selv som har lært å sy, så da må jeg vise det frem. Hihi  

Det er ikke ukjent at det å få barn koster mye penger, så jeg prøver å spare der jeg kan spare uten at det skal påvirke barna mine. Derfor er det helt perfekt å sy klær selv. De vokser ut av klærne fortere enn jeg rekker å ta meg en dusj. Haha. 
I dag har jeg sydd ferdig to pysjamaser til gulla mine, rosa med blonder akkurat slik jeg liker det. Det er jo det aller beste med å sy klær selv. Du får det akkurat slik du vil og det er ingen som har maken 😀

Etter å ha regnet ca pris på hva jeg måtte ut med på disse så kom det totalt på 60,- = 30,- per pysjamas. Lommeboka mi roper: TOMMEL OPP  !! 

“jeg har funnet lykken i livet, meningen og verdien” <3

I morgen kommer det en giveaway på bloggen, så da er det bare å glede seg og vente i spening på hva det er ^^,  

PS: det er mange som lurer på hvordan jeg lager disse og ønsker å prøve selv. Denne pysjamasen kan du faktisk lage. Jeg har lagt ut MØNSTER og FREMGANGSMÅTE, bare brukt et annet stoff -> jersey økologisk bomull, og ribb til armer- og beinendene

Hvis du liker det nye plagget trykk på “likerknappen” under 😀

 

51 kommentarer

Siste innlegg