Et pust i bakken!

 

Ahh, da kjente jeg det var på tide med en liten pause med litt mat, kaffe og blogging. Spør du meg har jeg fortjent ti minutter nå.

Jeg passer den søteste lille Ella til min bestevennine fordi hun måtte en tur til tannlegen, nå er alle babyene lagt og sover trygt side om side ute. I tillegg har jeg vært en ryddemester siden kl 10, så nå meldte en sulten mage sin ankomst. Dagens lunsj om du lurer på hva det er, er yoghurt naturell med honning, en gresk rett. Jeg virkelig elsker det! Nom nom.

Jeg vet ikke om jeg tørr å si dette, haha , jeg burde ikke, men altså min dårlige side folket! Jeg er tidenes rotehue, og jeg hater å rydde. Synes det er såå kjedelig at jeg ofte går fordi rotet uten å ta det med meg, og da hoper det seg fort opp gitt! Nå har jeg latt klesvaska vente i en uke. Så ja, ehm. Her er resultatet. Jeg har vel sikkert 6 maskiner foran meg og jeg takker lykkelig for tørketrommelen vår ^^, Men ikke missforstå meg, jeg lar ikke huset gro igjen av skitt altså, for jeg ELSKER når det er ryddig og rent. Jeg bare utsetter det en dag for mye så jeg må ta litt skippertak i ny og ned i stedet for å bare tatt litt hver dag. 


Jada, skittentøyet er feridig sortert og venter på sin tur i vaskemaskinen. 
Har du noen tips til hvordan jeg kan få finere gulv uten å måtte legge nytt? Missliker det sterkt.. 

Klem fra vaskedama, om du lurte på hvordan jeg så ut uten sminke så fikk du svaret her.

 

18 kommentarer
    1. Kjenner meg så igjen 🙂 hater å rydde men elsker å ha det ryddig hehe 🙂
      Men har begynt med jule rengjøringen nå da. Greit å få det unna gjort før frøkna kommer 🙂

    2. Og av og til blir gulvbelegg bare helt flott igjen om man boner det. Men er det strukturen man ikke liker, kan man gjøre som over. Selv hadde vi et gulvbelegg som ikke var fint. Ny bonet fikk det nytt liv 🙂

    3. Ta et lite hjørne og se under om det orginale tregulvet ligger under. Gjemmer seg som regel ett helt fantastisk tregulv under slike fæle 80-talls plastikk belegg 😉 Da pleier det som regel ikke koste skjorta å pusse og olje det gamle 😉
      Å ang. klæsvask og rot: I’M THERE!! haha. Det er heelt utrolig hvor mye klær som samler seg når du har tvillinger 😛

    4. Du er nydelig uten sminke:) Kreds for at du er tøff nok til å vise “ditt sanne deg” 🙂 Jeg ville nok og kanskje sjekket hvordan golv det er under..eller malt den i en mørk grå farge:)

    5. Ine Espendatter: Tusen takk, føler meg ikke alltid like nydelig, men det er vel slik vi har det alle sammen 🙂 Jeg trur det er tregulv under faktisk, det er slike eldgamle tregulv i 2.etasje og på det ene soverommet i 1. Takk for tips.

    6. Benedikte: Tusen takk! Vet du den er kjøpt hos venninna mi som driver butikk, men den er vel to år gammel, så du finner den nok ikke nå ^^, Skikkelig god.

    7. Mamma Moen: Ah. jeg vedder for det er slikt eldgammelt gulv som vi har oppe og på det ene soverommet nede. Takk for påminnelsen. Godt vi er fler. Haha, det blir så utrolig mye vask. Mine gulper så ekstremt, så ja, det sier sitt.

    8. Terese Hagen: Hehehe.. Uff, ja, satser på at alt ikke er like perfekt hos dem til en hver tid heller. De skuffer sikkert bare bort litt rot før bilde tas 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg