Høstferie

Woho, nå begynner blåmandagen å gå over til nok en herlig mandag. Kusinen min på 12 er kommet for å ta litt høstferie med oss. Hun elsker barn og hest, og da er jo kusine Stine favoritt stedet og dra til i ferier. 

Bladene har begynt å forvandles i nydelige høstfarger, jakker og skjerf er funnet frem og epler og pærer henger modne på trærne. Selv om jeg alltid tenker at høsten er den verste årstiden fordi det da blir kaldt, regn og mørk dag inn og dag ut, kommer jeg også på hvor fantastisk høsten også er. Hvor koselig det er å tenne stearinlys og sitte under teppe når det er litt huskaldt. Og så fantastisk vakkert det er ute når solen skinner og trærne viser seg i rødt, gult og oransje.   

Jeg fikk akkurat noen herlige bilder som Kamilla tok i studioet sitt sist uke av høstjentene ^^, Utrolig koselige bilder. 

Også fikk jeg akkurat mail om at en artikkel jeg ble intervjuet til er lagt ut på mammanett.no, HER – for dere som vil lese 🙂

Ha en nydelig dag alle sammen 🙂

 

15 kommentarer

Siste innlegg