Photo fra kolleksjonen

En liten pause fra studiene på denne jenta nå. Har jobbet siden kl 8 uten stopp så føler jeg trengte en bloggpause, litt frisk luft hadde vel kanskje vært bedre. Men, men – jeg mottok nettopp bildene vi tok hos Miinto av jentene i kolleksjonen 🙂

lanseringen skulle egentlig skje 1.mars, men nå ser det ut som kolleksjonen kommer for salg enda litt før det. Hjelpes så spennende 🙂 

Her har dere Olivia-kjolen, Otilie i rosa og Olivia i gult. Den kommer også i turkis og blå 

Og verdens best kusine, Sol, i turkis kjole 😀 

Otilie-jumpsuit, Otilie i lys rosa og Olivia i mørk rosa. Den er også i det hel-fantastiske stoffet under av Olivia

 

Otilie♥

Olivia♥

Jeg kan også fortelle dere at jeg får har blitt spurt om å være med til høstens kolleksjon, noe jeg hoppet ja til. Og nå skal vi leke oss med ullstoffer, hva trur dere om det? Ull er jo så GULL!! 

Husk at dette ikke er H&M som har laget opp en million eksemplarer, så det lønner seg å være raskt ute for å få riktig størrelse og farge hjem i posten om dere ønsker å kjøpe. Så var jeg deg ville jeg fulgt VirreVapp på facebook og på INSTAGRAM! På den måten får du med deg nyhetene så fort de kommer ut 😀

Ha en fortreffelig dag

 

46 kommentarer

Siste innlegg