15 % på nyheter fra Gullkorn Design!

/ Reklame / 

Gullkorn Design har nettopp sluppet høstens kolleksjon, og jeg må bare si: Rebekka Widerøe har klart det nok en gang!

Jeg bøyer meg i støvet for hennes framgang, og er atter så beundret over alt hun får til! Her snakker vi om en ung kvinne som har klart å lage sin egen karriere, som fra dag én har gått oppover og oppover. Jeg har tidligere fortalt at Rebekka Widerøe er et av de menneskene jeg virkelig ser opp til. Det at hun startet å sy barneklær med sin egen symaskin, og til det stadiet hun har nådd nå – på kun fire år er bemerkelsesverdig. I tillegg er hun en sann inspirasjon innen helse og sunne verdier. 

Slike mennesker er det verdt å heie på! For ikke å glemme; viktigheten med å støtte norske gründere og norskt design. 


→  Lerke Jakkene – Lerke Lue ←

Jeg vet ikke om det var jentene eller jeg som var mest henrykt da postbudet kom med varer fra høstens kolleksjon, av Gullkorn Design! Jeg tror vi tok en delt førsteplass. Jeg døde litt, i form av at beina knakk litt etter litt mens jeg tok meg til hjertet, for hvert plagg som ble revet ut av plasten. Jentene ble høyerer og høyere med sine stadige større hopp opp og ned. 

– ER DENNE JAKKEN TIL MEG! DEN ER JO LILLA! utbrøyt Olivia i et jubelrop, etterfulgt av – OG DENNE TIL MEG! ROSA! JEG ELSKER ROSA! fra Otilie. 

Lerke Jakkene ER de lekreste vinterjakkene jeg har sett. De har en vannsøyle på 10.000 mm og er pustene, kjempemyke og varme. Hettene er avtagbare, og den har så klart fuskepels. Den har juserbart liv som får jakkene til å sitte godt selv når barna har litt å vokse i, og en haug andre perfekte detaljer. 

Jentene har også på seg en matchende Lerke Lue fra Gullkorn Design. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Kongla – Serien

Gjennom hele det kalde halvåret i fjor var Kongla- serien til Gullkorn Design en gjenganger på mine barn. De brukte blant annet Kongla- Heldressen så mye at det nesten ble fremmed å se de i noe annet. Haha. Men heldress i ull er alfa omaga på småbarn. De er lette å tre de små barnehageklare kroppene i før man løper ut i kulden til bilen, og perfekt under utedressen. 

I år har Konga – Heldressen kommet på ny, med en liten fargeendring, og er å finne i fire forskjellige farger. Merinoulldressen er silkemyk, men tykk nok til at barna holder god varme. Dette sier jeg etter et halv års daglig erfaring, og best av alt; kvaliteten er super bra! 


→ Konga – Heldressen ← 

En annen favoritt fra fjoråret er Kongla – Selebukse og Kongla – Genser, som til min store glede har kommet igjen i år. Det er samme garnkvalitet på disse plaggene som på heldressen, som gir et varmt og nydelig vinterantrekk på kalde dager. I år har jentene fått hver sin farge, noe som er perfekt da de også kan bruke plaggene i barnehagen uten at de ansatte får forvekslingsproblematikken eneggede tvillinger støtt møter på. 

Selebuksa og genseren kommer i tre fargealternativer opp til størrelse 98, og i fire fargealternativer fra størrelse 104 til 128. 


→  Kongla – Selebukse – Kongla – Genser ←


– Det lille ekstra –  

En ting jeg har lagt merke til siden jeg begynte å følge Rebekka og hennes syferdigheter for tre år siden, er at hun har øye for detaljer, og det lille ekstra som gir plaggene hennes et gjennkjennelig særpreg med klasse. Det er ingen uttak i høstes kolleksjon. 

Aurora Kjole som finnes i dus rosa og brun, kommer til å bli en storfavoritt fra klesskapet til jentene. De vil stort sett alltid gå i kjoler, så hva er vel ikke bedre enn en kjole som i tillegg har 30 % merinoull, og som passer fint med strømpebukse og genser under? 
Genseren jentene har under kjolene Vilvette Longsleeve fra Gullkorn Design, er behagelig bomullgensesere med stretch som kommer i 6 farger. 


→ Aurora Kjole – Vilvette Longsleeve ←


Det første jentene trakk på seg da vi åpnet klærne fra plastikkposene var Lillemor Tyllskjørt. Skjørt og tyll må være mine barns favorittkombinasjon, og jeg forstår de godt. Skjørtene er helt nydelige, og det beste med skjørt er at det er det plagget som varer desidert lengst. Barna kan vokse og gro ut av alle andre klær før skjørtene blir for små. 

Skjørtet har strikk i livet, og silkebånd som den ekstra detaljen som setter prikken over i’en. 


→ Lillemor Tyllskjørt – Vilvette Longsleeve ←


Mynthe Kjole er det siste plagget som må vises fram for denne gang. Nok en gang vinner tyllen jentenes hjerter, mens det er den lille knytingen i nakken som tar mitt. Det er så klart fordi jeg elsker de små detaljer som gjør et hvert plagg spesielt. 

Kjolen kommer også i støvlilla, gammelrosa og creme, og matcher Lillemor kjørtene i farger og stoff. 


→ Mynthe Kjole ←


– Rabattkode – 

Dere får 15 % avslag på hele nettbutikken → Gullkorn Design ← ved å bruke rabattkoden: GKSTINE
– Rabatten varer fram til 21. august. 

Vær rask med å sikre deg dine favoritter, Gullkorn Design har rekordsalg etter kolleksjonenes lansering.


– Speiltvillingene på Facebook – 

12 kommentarer
    1. Hei 🙂 har dere testet ut vinterdressene? Er slitestyrken bra? Har gutter som kravler/klatrer mye, og ofte er det mye sand/grus i sneen…

    2. Hei. Jeg har bestilt vinterjakka fra gullkorn. Men jeg syns den er så tynn?? Er den varm og god på vinteren? Jeg ble litt usikker :/ mvh Linn

    3. Linn: Åh, synes du det? Den er jo lett og luftig, men jeg har inntrykk av at den er god og varm. I hvert fall synes jentene det nå i 5 grader, og når vinteren kommer så vil de jo ha ull under og ikke bomull som de har hatt nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg