Addicted to DW

/Annonse/

 

“DW kommer med ny kolleksjon i mars!” 
“hmm??” 
“Daniel Wellington kommer med ny kolleksjon i mars!”
“HÆÆ!! DU TULLER!!” 

Det var omtrent akkurat slik min første reaksjon var da jeg fikk høre at Daniel Wellington var like ved å slippe sin nyeste kolleskjon. Enda verre, jeg klarte ikke slippe tanken ut av hodet i flere uker! Så mange bilder jeg lagde meg på hvordan de nye klokkene skulle se ut. Og da nyheten omsider kom ble jeg så overrasket at jeg omtrent falt sammen i sofaen “Nei, du tuller!! SEE!” sa jeg med så mye entusiasme i stemmen at den sprakk i en alt for høy oktav. 

Daniel Wellington Classic Petite – og jeg bare: “Dette er de fineste klokkene jeg noen gang har sett!” 

CLASSIC PETITE – STERLING ← også kalt sølvjuvelen! 

Jeg får ikke nok! Den lille klokken tar all oppmerksomheten. 

Den nye MESH – reimen gir et moderne og sofistikert utseende, sammen med det tidløse og klassike klokkeuret til Daniel Wellington er denne 32 mm store klokken et must-have! 

MESH-REIMEN
Dette er DW sin første klokkekolleksjon noen sinne som har “mesh” reim i sølv og rosé gull. Reimen er laget av rustfritt stål, og konstruksjonen er både myk og lett, noe som sikrer at klokken sitter komfortabelt på håndleddet. 

Denne Classic Petite i sølv finnes også med eggehvit urskive



Jeg trodde at klokkesamlingen min, med 4 forskjellige modeller fra DW, var komplett. Med to nyheter til i samlingen, så må jeg bare innse at jeg antagelig aldri kommer til å få en komplett samling. I allefall ikke så lenge DW fortsetter med å lage den ene klokken penere enn den andre. 
Noen har skodilla, jeg har klokkedilla

For jeg mener! Bare se på disse klokkene med de nye reimene: Jeg får gåsehud, og blir overrasket over hvor forelsket jeg kan bli i materielle ting, men spør du meg, er det sjel i disse klokkene. 

Dette må da være DW sin peneste Classic noen sinne? 

CLASSIC PETIT – MELROSE ← det ultimate stiltilbehøret

RABATT PÅ ALLE PRODUKTER HOS DANIELWELLINGTON.COM

Med rabattkoden “SPEILTVILLINGENE” får du 15% avslag på alt i nettbutikken, om du ønsker deg en klokke fra den helt nye kolleksjonen, eller om du bare trenger en ny reim til en gammel DW klokke! 

– Gratis frakt verden over. MVA og Toll kommer i tillegg

MVA og Toll: 
Når du handler på DW, trekkes mva. fra prisen når du betaler i nettbutikken. Dvs. kjøper du en klokke til 1499,- så betaler du 1199,- for klokken. Mva. kostaden betaler du når klokken kommer til Norge + et lite tollgebyr.


– Speiltvillingene på Facebook – 

4 kommentarer
    1. men, du har jo klokka feil vei? 😋 DW skal være oppover når du ser på klokka, å skruen du stiller klokka med skal være fremover mot håndleddet🖒

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg