Tights med detaljer

Det store gliset titter innom, før vi skal farte videre på lunsj. Tross alt er jeg i 50 % mammapermisjon, så jeg må huske å stoppe tiden litt og stikke av fra forpliktelsene og bare være tilstedet for dette lille mirakelet

I går fikk jeg hele kvelden for meg selv, og da tilbragte jeg det så klart på det nye syrommet mitt. Mini var ikke lengre unna enn at hun sov i stuen sammen med pappaen sin, men det betyr like mye at mine hender var helt fri. 

Jeg har tegnet ferdig mønster på fleecegenserne som kommer med syoppskrift så snart jeg er ferdig med å redigere film. Etter jeg var ferdig med det, koste jeg meg med å redesigne mitt gamle tightsmønster. Det gamle tightsmønsteret er helt enkelt, så på denne nye modellen ville jeg prøve å lage en stilig detalj over knærne. 
Aldri før har det tatt meg så lang tid å tenke ut et mønster og sy en så liten bukse. I mål kom jeg, men det spør som jeg noen gang får laget en oppskrift på denne. Jeg får prøve den ut et par ganger til, så får jeg se 🙂 

Uansett er det veldig morsomt å høre hva dere synes? 


 

22 kommentarer

Siste innlegg