Så stor at hun satt

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg denne gangen har holdt igjen. Min siste baby, jeg orker ikke tanken på at det snart er over. For når slutter de egentlig å være babyer? Får jeg lov å si baby til hun er to år?

Så plutselig her en dag, så satt hun på rompa og lekte med lekene sine. Hun satt. Og selv om hun ikke hadde vokst noe drastisk siden sekundet før, da hun lå på magen, fikk jeg et lite illebefinnende, eller jeg hylt i alle fall til:

“Wææææ!!Åh, neeei, nå ble hun alt for stor” 

2 kommentarer
    1. De vokser så alt for fort.
      Her er tredjemann snart 3år, eldste er nettopp blitt 14, og mellomste blir 13 i påsken.
      Babytiden kan defineres.
      De går jo som spedbarn frem til fylte 2 🙂
      Ønsker dere en alle tiders dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg