Sybok! Guttesøm?

God mandag!

Det er nesten så jeg må si, “godt å være tilbake!” For det kan til tider bli noen pusterom i mellom blogginnleggene. Som dere vet har jeg en liten en, som betyr at jeg er i 50 % mammapermisjon. Nå om dagen skriver jeg og syr jeg for fullt til syboka som jeg skal lansere til høsten, så tiden den bare forsvinner!

Ofte får jeg spørsmål om det kommer til å bli syoppskrifter til gutter i boka, og det gjøre det. Her er ett sett som jeg sydde til min venninnes nyfødte gutt for ett par uker, med mønster i fra syboka som kommer til høsten.

Er det ikke bare helt nydelig?

 

 

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

 

4 kommentarer
    1. Mektig imponert av dine syferdigheter! Selv er jeg en “gammel” bestemor med syutdannelse og har hatt hjemmesydd til barn, mann og meg selv! Er virkelig imponert over det du kreerer!

    2. Hei!
      Jeg har kjøpt oppskrift av deg på Selebukse. Kjøpte den på fredag 29, men har enda ikke fått den.. Sendte deg også en mail ang. dette i går, men ikke fått noe svar.. Synes dette var litt uprofesjonelt!

      Hilsen Malin som håper på svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg