Våren rett inn i stuen

Det er ingenting jeg gleder meg mer til enn å innrede det nye huset. Det kribler i hele kroppen, og føles nesten helt uutholdelig at det enda er en stund til vi er i mål – tross alt har vi jo ikke begynt ! Haha. Med nesa konstant ned i ett eller annet interiørblad gjør det nesten vondt å sitte i denne hvite stuen med ekstra lav takhøyde. Jeg har så lyst til å male, og ordne og styre, men med tanke på at gravingen til grunnmuren starter denne måneden får jeg bare gammelt hus være gammelt hus.

Jeg kunne allikevel ikke frastå fristelsen av å bringe våren inn i stuen med strå og kvister som nettopp har skutt sine første skudd. Selv de to små påskekyllingene fikk komme fram nå.

Når sant skal sies, så ser det vel kanskje mer ut det er høst i stuen, men bare vent til disse kvistene springer ut! Da er vi der, med full vårblomstring

  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg